LGBT

NAK KONGSI JAMBAN DENGAN TEMAN?

Berkerja keras  LGBT nak tuntut hak.Sama rata macam orang lain.
Walhal...dia sendiri tau dia lelaki atau perempuan.Dia sendiri tahu naluri dia banyak ke arah mana.
Kalau air kencing keluar dari bunga....sahlah awak perempuan...boleh le gi jumpa doktor jumpa majlis fatwa untuk isytihar awak tu perempuan,dah boleh le kongsi jamban dengan teman.
Kalau air kencing tu keluar dari burung,sahlah awak tu lelaki,dah boleh le terus jadi lelaki.Tak payah lah nak ngade2 nak jadi perempuan.
Kalau si perempuan nak jadi tomboy ,tak payah susah2 hati.Terang2 le dia perempuan.Mana ada perempuan operate pasal burung palsu kecuali dia sendiri nak jadikan diri dia lelaki.
Mudah je sebenarnya masalah ni.
Semua bergantung pada diri golongan LGBT tu sendiri.
Tak payah lah sampai tahap nak masuk Parlimen.Banyak keje lain menteri nak buat wahai...golongan LGBT.

Kat dunia ni ada 3 jantina je...
1 LELAKI
2 PEREMPUAN
3 KHUNSA

Hanya khunsa boleh pilih mengikut aktif jantina mereka.
TUHAN tu tak zalim.jadikan manusia sampai tak tahu nak kemana.
Teman ada kawan jenis Khunsa....dia di benarkan tukar jantina,boleh kahwin macam perempuan lain.
Tiada masalah.
Yang jadi masalah....yang benar2 lelaki sibuk nak jadi perempuan.
Lepas tu kejap jadi perempuan kejap jadi lelaki...
lepas tu terang2 kata...I lelaki...boleh sentuh2 dengan BF sebab kami sama2 lelaki.
lepas tu....ada yang konon datang haid,tunjuk kat umum darah haid....
Yang ini memang mengade ngade,memang patut kena sesah dengan ekor pari.
Yang ni memang menjengkelkan,memang tak boleh di layan.

Teman ada lagi seorang kawan ketegori PONDAN.
Dia kata dia kahwin dengan lelaki.Walhal..dia jantan tulin.Lelaki yang kahwin dengan dia tu dah tua.Rumah kata pergi,kubur kata mari
Masa sekolah dulu...dia solat jumaat macam biasa.
Bila dah besar2 sikit...tup2 dah tukar jantina.Dia kata buat kat Singapore dengan kos RM10 ribu.
Teman tak caya...sebab ayah dia kata dia tak tukar apa2.Ayah dia minta teman nasihatkan dia...
TAPI....
Bila hati dah suka,nasihat macam air curah kat daun keladi je..
Masuk telinga kanan keluar telinga kiri.
Kalau keras sikit,dia makinya kite.
Sebab tu...lantak kau lah...
Kubur masing2.

Cuma bila nak kongsi2 JAMBAN.Nak kongsi2 semua benda dengan perempuan.Minta maaflah...
Kecuali....mereka ada pass istimewa mengatakan mereka Khunsa dan berat pada perempuan.Kalau setakat terkedik2 terlampai2....
Boleh jalan lah...gi kongsi Jamban dengan lelaki sebelah sana.



Comments

Popular posts from this blog

JERAGAT

SUMBANG MAHRAM 2

APA HUKUM GUNA MINYAK PENGASIH PADA SUAMI?