LELAKI BILA DAH MIANG..

MAKIN TUA MAKIN MENJADI!

Sahabat dari hantar pesanan ringkas.
BF lama aku gatal!
SubhanaALLAH!dah tua kan dia?
Aah!tua bangka!jawap sahabat.
Dia hantar apa?tanya teman
Gambar lucah!kau nak tengok?pelawa sahabat tu lagi.
Tak mahu lah!40 hari malaikat tak jenggah rumah.

Bekas kekasih dah selalu ngurat dia,ajak keluar,ajak makan2 macam dulu2....
Yang menjadi masalahnya...sahabat tu masih ada suami,masih ada kehidupan yang baik.
Dulu2...mereka berkasih,laaa ni....masing2 ada keluarga sendiri.Masih ada pasangan sendiri.
Tergamak BF dia ngurat dia balik...
Tak rasa hormat langsung kat suami hamba ALLAH tu.

Kawan yang tahu cerita selalu akan kata...kawan kite tu layan kot?
Layan?
Tak kot...dia bukan jahil agama,dia pandai agama,selalu belajar agama,mengaji...Tak kan le sanggup melayan?
Rambut sama hitam,hati lain2...
Mungkin juga....mulut kata tak ingin,hari mengeletek nak melayan!Hanya ALLAH sahaja yang tahu.
TAPI!
Zahirnya...teman tak nampak dia melayan,selalu dia kata...aku sayang suami aku...Aku belum gila lagi....

Masalahnya....kenapa orang lelaki sanggup mengurat bini orang?
Walhal..dia mesti dah tahu hukum hakam,mesti dah tahu betapa azab seksa kat sana nanti .Mesti dah tahu ALLAH murka tengok dia...Mesti dia dah tahu,sebab dia dah tua!
Paling2 bodoh,benda2 asas macam ni,setiap orang tua,MESTI tahu.Tak boleh mengurat bini orang!kalau ikut hukum hudud,pasti kena rejam sampai mati.

Sahabat selalu kata...lelaki tua tu makin menjadi2,makin lama makin melampau!
Aku naik takut dengan dia...
Teman cuma kata...kalau dah macam tu,block le dia..
Sahabat kata...aku bukan tak nak block,cuma aku nak perhatikan je gelagat dia..
Teman mula tak faham....tak suka tapi melayan!
Tak tahu nak salahkan siapa?
Yang pasti...bertepuk sebelah tangan ,tak kan bunyi.
Tak gitu?
Apa2 pun....harap2 orang2 tua sekelian,jangan jadi macam orang tua ni...
Rumah ata pergi kubur kata mari.
Badan pun dah bau2 tanah,mata hitam pun dah ada ketarak...
Maka...bertaubatlah...
Jangan ngurat bini orang.Takut nanti kena kerat 18!

Comments

Popular posts from this blog

JERAGAT

SUMBANG MAHRAM 2

APA HUKUM GUNA MINYAK PENGASIH PADA SUAMI?