KESIAN ZIANA...

DAPAT SUAMI PANAS BARAN

Mula2 ingat mereka bahagia.Lama juga mereka berumahtangga...kalau tak silap 20thn.
Orang kata...tempoh macam tu dah serasi bersama.Rupanya tidak untuk mereka.
Panas baran suami semakin menjadi jadi.
Kalau teman pun tak sabar...teman mesti blah punya!

Tahaf kesabaran Ziana sampai kemuncak,bila anak2nya semakin mengasingkan diri.Bila tengah makan,si ayah duduk sebelah,anak tu akan bangun dan bawa nasi ke bilik.
Payah juga kalau suami panas baran.
Orang normal marah juga,tapi tak de le sampai anak2 tak hormat lagi.
Kadang2 Ziana ajak anak makan luar,jawapannya tak mahu mama...nanti ayah maki hamun depan orang ramai.Mereka tak sanggup nak hadap orang ramai.
Kesiannya....

Pernah suaminya cilikan kemaluan salah seorang anak kembarnya.Tak di nyata atas sebab apa..
Yang pasti...cili mulut anak teman pernah buat,sebab dia keluarkan kata2 kurang baik.Cili kemaluan tak pernah lah pulak.Lagi pun atas sebab apa nak cili kemaluan anak?
Peliknya...
Dah kes dera ni..

Sahabat kata...kesian juga,orangnya cantik tapi.dapat suami sakit jiwa.
Ada seorang pakar motivasi kata...
Malang seorang perempuan,bila tersalah pilih suami.
NAMPAK?
Biar dapat suami sedang2 je,tak kaya,tak miskin...
Janji berbudi pekerti mulia.Janji bertanggungjawap!
Kaya,hensem...perangai macam setan!tak guna juga....Hati sakit,jiwa derita.

Semuga...kemelut rumahtangga Ziana Zain akan beransur pulih.Teman tak nak le kata sabar lah Ziana...
Kalau boleh pertahankan rumahtangga tu...
Teman tak mahu cakap macam tu sebab....kite sebagai manusia ada hak untuk bahagia.Jika perkahwinan tu tak buat kite gembira.Blah je!
Takut2..tak sempat blah!dah kena sembelih.
Maklum...orang panas baran ni bahaya.Perbuatan dia di pengaruhi dengan hasutan setan yang di rejam.

Apa2 pun...semuga anda sekeluarga akan di lindungi ALLAH sentiasa.


Comments

Popular posts from this blog

JERAGAT

SUMBANG MAHRAM 2

APA HUKUM GUNA MINYAK PENGASIH PADA SUAMI?