ZAIHANI MOHD ZAIN

KALAU BERAT LEBIH 60KG.....TAK PAYAH LE DATANG TENGOK 'FESYEN SHOW'


Jujur kata....teman tak kenal dia,mengapa?sebab teman bukan hamba fesyen.Teman akan pakai baju yang sesuai mengikut usia.Siapa dia?dia seorang pengulas fesyen.Sebab tu dia mahir bab fesyen bagai.Konon......
Lepas baca status dia kat FB,ramai orang kutuk dia...
Pada teman itu maunya.Dia dalam tak sedar telah menghina orang berbadan besar.Dia rasa dia hebat,walhal....dia hanya sebahagian kutu dalam rambut.Tiada apa yang menarik padanya.Dia dah tua,dia tak cantik,dia perempuan yang dah tua ,pada kaca mata teman...biasa2 je.Hanya kerana dia berbaju jenama terkini,dia nampak hebat dalam golongannya.Bagi kami atas 50thn,dia di ketegorikan sebagai orang tua tak sedar diri.


Sebagai orang ada nama,dia kena pandai mengeluarkan pendapat.Dia tak boleh mengeluarkan kenyataan2 buruk macam tu.Dia tak hebat mana pun...hanya pandai mengulas fesyen orang tapi tak sedar fesyen sendiri pun bak kata orang...
Rumah kata pergi,kubur kata mari...

Sahabat tanya kenapa marah sangat?
Marahlah! sebab berat saya pun atas 60kg.
U rasa?

Apa2 pun...komen kak ni paling tepat!


Apa nak buat Kak Zai....jangan di cucuk sarang tebuan,takut tebuan serang balik je....

Comments

Popular posts from this blog

JERAGAT

SUMBANG MAHRAM 2

KAHWIN LAGI