ULANGTAHUN KE 50THN

ANGKA KERAMAT BUAT DIRIKU

Selamat Hari Lahir....
Rakan taulan beri ucapan mesra.Teman suka campur duka..
Suka sebab...ALLAH beri pinjam nyawa sampai 50thn,Duka ...semakin tinggi usia,semakin dekat dengan tempoh mati.SubhanaALLAH!
Misalannya... sejak azali ALLAH dah tulis,umur kau hanya sampai 55thn.Maka teman ada masa hanya 5thn sahaja.
Bayangkan?5thn itu tak lama,5thn tu tak akan buat teman gembira.

Selamat Hari Lahir....
Dalam FB beri ucapan.Whatsapp pun bertalu ucapan dari sahabat handai.
Terima kasih...
Teman tak war2...
Anak yang nombor 2 letak kat FB,kalau ikut2kan...biarlah masa tu berlalu pergi...
Teman tak kisah...

Selamat Hari Lahir..
Dapat hadiah apa?
Tak ada apa.....anak2 beri dompet,belanja makan...
Suami?
Tak ada apa....
Sahabat kata tak kan le tak ada...
Teman jawap suami saya ni bukan tak nak beri,kadang2 apa yang dia belikan tak sesuai,membazir nanti.
Saya boleh beli apa je,pada saya,itulah hadiah yang sebenarnya.Bebas!

Selamat Hari Lahir.....
Syukur pada ALLAH...
Sebelum hari lahir,mohon ALLAH panjangkan umur,lepas hari lahir....syukur ALLAH pinjamkan lagi usia.
Syukur pada ALLAH...
Di beri kesihatan yang baik,kehidupan yang bahagia,rezeki yang melimpah ruah.Walaupun tak kaya....Syukur...cukup semuanya.

Selamat Hari lahir...
Berapa umur sekarang?
Dengan bangganya....teman akan kata....umur saya 50thn.
wah!tak macam 50thn lah!
Itulah sebenarnya.....erti hari lahir.Badan sihat,muka awet muda.....bahagia dan gembira di samping keluarga tercinta.

Semuga ALLAH berkati hidup ini dalam kasih sayangnya.


Comments

Popular posts from this blog

JERAGAT

SUMBANG MAHRAM 2

MAJLIS KAHWIN