LANJUTAN KES NUR AINA NABIHAH

MAKIN KUSUT MASAI JADINYA...

Mungkin le setelah di soal siasat,maka keluarlah segala macam cerita.
Antaranya...Nur Aina Nabihah yang malang ada saka.
Masalahnya..
Budak kecik macam tu,saka apa juga yang melekat.kalau ada pun sekuat mana lah saka tu..
Ish!ngarut betul!

Kata ayahnya....dia pukul Nur Aina Nabihah  dengan kekuatan jantan.Dia pijak Nur Aina Nabihah sampai terkencing kencing.Dia sesah Nur Aina Nabihah guna tali pinggang askar.Teman tak dapat nak bayangkan tali pinggang tu,yang pasti tali pinggang tu lebih besar dari biasa kot.Yang pasti tali pinggang tu lebih lebar,lebih berat...
Sekali singgah kat badan budak umur 9thn,rasanya memang boleh mati!

Dia didik Nur Aina Nabihah dengan cara2 askar berlatih...
Pendek kata....penuh kekasaran.Walhal Nur Aina Nabihah seorang budak perempuan yang pastinya kecil molek orangnya.
Sahabat kata bukan budak tu yang bersaka,tapi bapak dia tu yang ada saka.Sebab tu ganas semacam je..
Sahabat kata lagi....mak tiri dia tak buat apa2 ke?
Teman angkat bahu....tak tahu...

Dalam kepala otak ni fikir macam2!mana mak tiri,mana kaum keluarga dia...Mana mak kandung dia...semua ada dalam kepala otak ni.
Sahabat kata mak dia pernah buat report,tapi lepas gitu je...Bapa dia mengaku dia pukul atas alasan mendidik.
Entah lah...semua ni pengajaran buat semua.
Lagi2 pasangan2 yang bercerai berai.Peka lah sikit keadaan anak2.Jangan ikut hati,anak2 tak tahu nak jaga diri sendiri.
Setakat Nur Aina Nabihah,sekali di herdik mesti akur sebab takut.Mungkin ketakutan dia melebihi akalnya.
Sampai hati ayah....
Kau bunuh anak tu,walhal...anak sekecil tu masih perlu perhatian dari seorang ayah.
kalau tak suka,pulang lah kat bekas isteri.Kenapa sibuk nak jaga?
Sahabat kata silap2 dia balas dendam kat bekas bini dia kot?
Teman diam je..dalam hati mungkin juga,marah sekor nyamuk satu kelambu kena bakar.

Malu juga bila kawan2 bangsa asing tanya...kenapa ayah dia dera anak tu?
Teman malu nak jawap sebab...agama kite ajar yang baik2,agama kite ajar cara2 jaga anak2,agama kite ajar macam2!kenapa orang islam tak nak ikut?kenapa orang islam lebih setan dari setan?
Kenapa?
Sahabat kata....ilmu tak sampai ke hati.Ada akal letak kat bontot!
Mungkin juga..ustaz selalu kata kalau kite masih melakukan dosa walhal...kite dah dididik dengan ilmu yang baik2.Itu tandanya....ilmu kite tak sampai kat otak,tapi jadi tahi!

Aduhai...manusia makin zalim.Tak tahu nak salahkan siapa?
Nak salahkan ibubapa pun tak guna...lelaki ni dah tua,bukan budak kecil.Dah tahu baik buruk perbuatan dia sendiri,nak salahkan emak bapak pun tak boleh.Mana ada emak bapak ajar anak2 buat dosa?mana ada?kalau ada....itulah mak bapak derhaka!Itulah emak bapak neraka.

Marilah kite sama2 berdoa agar ALLAH lindungi kite dari perbuatan buruk ini.
Perbuatan yang menampakkan kite cacat akal.

Comments

Popular posts from this blog

JERAGAT

SUMBANG MAHRAM 2

KAHWIN LAGI