ISLAM YANG DIHINA

TAPI TETAP JITU DIHATI KAMI


Ini gambar tak tahu ke berapa....Yang pasti,banyak dah gambar2 buruk macam ni di ilhamkan oleh individu sakit jiwa.
Pelik juga...
Tak suka tapi masih ada masa edit gambar2 untuk tatapan umum.
kelakar juga...tak suka tapi masih ada masa fikir tentangnya.
Teman islam....
Teman tak pernah kaji atau ambil tau pasal agama orang lain.
Pada teman...islam teman tu benar.Tiada agama lain yang akan teman anuti dan selalu berdoa agar mati dalam agama kesayangan teman ni.

Bila fikir2 balik...Individu ni tiada pendirian.Nak masuk islam malu kot....hati suka cuma ego tinggi sangat.Nak tunjuk pandai sangat.
Agama orang yang di sibukkan....
Agama sendiri jagalah weehhh!
Agama kami tak payah nak kutuk2,lagi di kutuk...kami lagi benci dengan agama lain.
TUHAN kami tak ajar benda2 kotor macam ni..TUHAN kami ajar perkara yang baik sahaja.
Kutuk mengutuk agama atau pegangan orang lain,bukan cara kami wehhh!minta maaf lah...banyak kerja lain kami nak buat daripada sibuk kutuk agama orang lain.

Babi binatang yang haram buat kami orang islam.Anjing babi...2 binatang yang di haram untuk kami pegang atau makan.
Perkara kecil je...setakat TUHAN kami larang...kami akur le...
Kami akan tinggalkan apa yang di larang dan akan lakukan apa yang di suruh kami buat.
Senang je...
Tak payah lah nak sibuk2 jaga agama kami..
Apa2 pun...kalau minat,rujuklah kepada mereka2 yang layak.Kami ada ustaz2 ustazah mufti yang hebat2.Jangan belajar dengan individu dungu,maka akan rosaklah akalmu.

Kecewa juga,bila nampak gambar2 edit yang bukan2...Masuk kitab al qur an dalam seluo dalam,selet dengan darah haid...
Sakit jiwa kami melihatnya..
Tapi apa kan daya...kami tak mampu nak puaskan hati para pendengki tegar kat dunia ni...
Yang kami mampu hanya doakan agar kamu2 semua di kurniakan hidayah dari ALLAH.

Banyak juga jumpa orang islam yang lebih teruk dari orang kafir.
Bab mengutuk...subhanaALLAH!ayat2 yang di tulis betul2 teruk!benci betul mereka dengan TUHAN kami dan RASUL kami...
Sebab tu orang islam murtad wajib di hapuskan.Orang begini hanya akan melahirkan  bakal manusia2 yang sesat akhirnya.

Kepada penganut agama lain,tak perlu le kutuk2 lebih2...
Sikit pun tak tergugat,hati kami tetap kukuh pada agama islam.
Tidak akan ada 2 TUHAN yang di sembahkan melainkan ALLAH dan NABI MUHAMMAD itu pesuruhnya.
Jangan susah2 mengedit gambar2 macam ni...
Nampak benar kemaruknya anda pada agama kami...
Muktamat!

Comments

Popular posts from this blog

JERAGAT

SUMBANG MAHRAM 2

APA HUKUM GUNA MINYAK PENGASIH PADA SUAMI?