GARA2 MESIN RUMPUT WAKTU PERSEKOLAHAN

SEORANG ANAK MAUT!
2 CEDERA..

Macam mana lah boleh jadi macam tu?
Ngeri dowww...
Terus ingat anak2 teman yang ada kat sekolah masa ni....
Semuga ALLAH lindungi mereka.

Teman terima gambar2 ngeri anak malang ni,otak tercampak keluar,muka jadi senget dek otak dah keluar.
Ngeri....betul2 ngeri...

Gambar bilah sabit pun teman terima,gambar otak pun teman terima....merah otak sebuku terbiar tepi jasadnya.
Teman tak sanggup nak kongsi di sini..
Tak sampai hati....
Anak usia 14thn ni,sama baya dengan anak jantan teman..
Sayu hati...tak dapat bayangkan betapa hancurnya hati ibubapa...Betapa kecewanya hati sanak saudara anak malang ini.
Apa2 pun...dia di pilih ALLAH...
Ada sesuatu yang baik ALLAH nak bagi kat dia...
Dia anak syurga,dosa tak banyak lagi...Banding dengan kite semua.Dia lebih beruntung.

Siapa yang salah,kite pun tak tahu...
Benda dah jadi...Setiap kejadian sebenarnya ALLAH nak beri pengajaran pada semua.Lain kali pihak sekolah kena peka,masa anak2 ada di padang,jangan lah sabit rumput,arahlah tukang kebun sabit rumput masa cuti atau masa anak2 tak ada aktiviti padang.

Nak salahkan siapa sekarang ni?
Mangsa anak ini,mangsa ibubapanya..
Pihak sekolah...hanya dapat hukuman dunia...
Yang derita...ahli keluarga
Yang sengsara anak malang itu....

Semuga Nur Afini Roslan ditempatkan dikalangan orang2 beriman.Semuga ibubapanya tabah menghadapi semua dugaan ini.
Amiin..



Comments

Popular posts from this blog

JERAGAT

SUMBANG MAHRAM 2

APA HUKUM GUNA MINYAK PENGASIH PADA SUAMI?