BADANG AKSI TERKINI ALIFF SYUKRI

ORANG KAYA YANG PAKAI JAM SAMPAI 2 TUUU...

Jujur ya Aliff...teman tak lagi berpeluang tengok filem awak ni.
TAPI...
Jujur ya Aliff....teman tak akan pergi menontonnya sebab...filem apa pun teman tak piii kecuali filem2 terpilih sahaja.
Bukan teman tak sokong industri filem Melayu
TAPI...
Tak mencabar!filem2 isi ceritanya sama sahaja....
Menjual muka2 baru yang bak cendawan tumbuh lepas hujan.

Tajuk dah cantik...BADANG.
Bila sebut BADANG,teman terus teringat cerita penjala ikan dengan hantu sungai.Hasil muntah hantu sungai,jadikan penjala ikan jadi kuat macam BADANG.
Gitu le cerita yang teman bayangkan dapat kepala otak ni.
Dalam usia macam ni,cerita2 ni tak akan masuk dalam list filem wajib di tonton.
Teman hanya akan menonton cerita2 yang lebih mengasyikkan contohnya Tombiruo.
Setakat citer karut ni teman tak akan jejak kaki ke sana.Teman sanggup nonton filem karton sebab teman suka lihat hasil kerja mereka.

Bila lihat hasil komen natizen...teman tahu...BADANG bukan le cerita yang hebat.
Setakat nak tambah kekayaan dan keriakkan Si Aliff...
Pergilah tonton filem dia tu..
Tapi jangan lah mengutuk!kesian...
Dah habis duit buat filem,kena kutuk pulak.
Mana tak meroyan dia kat kite semua.

Sepatah kata seorang pelakon perempuan...
Pergilah buat kerja sendiri Aliff jangan ganggu bisnes kami!mentang2 kaya...buat apa sahaja walaupun bakat ke laut.
Teman tak kata...pelakon tu yang kata macam tu.
Dalam diam teman setuju...jika kite tak berkebolehan,jangan kite rosakkan industri itu  dan jangan kite malukan diri sendiri.
Ingat....
MALU SEBAHAGIAN DARI IMAN.
Kalau kite dah tak tahu malu...
Sendiri kena ingat lah ya...

Comments

Popular posts from this blog

JERAGAT

SUMBANG MAHRAM 2

KUIH RAYA