ZAINAB GADIS MALANG MATI GARA2 NAFSU LELAKI DURJANA

MANGSA ROGOL...



Teman sedih kenang nasib dia...
Anak kecil ni baru balik dari mengaji.CCTV tunjuk Zainab berjalan kaki dengan selendang di kepala.
Berbaju pujabi,di ekori seorang lelaki..
Dari sudut lain,nampak Zainab di pimpin pergi..
Tak tahu macam mana lelaki durjana dapat pujuk Zainab.
Masa kejadian ibubapa Zainab ke Mekah mengerjakan Umrah.

Malang Zainab,tiada perhatian....Mungkin rutin harian dia macam tu...
Sekolah,mengaji...dah jadi biasa,makanya penjaga Zainab tak terfikir bahaya yang datang.
Dari berita yang tersebar...Zainab bukan mangsa pertama...ada lagi mangsa2 yang lain dan tiada pembelaan.
Polis Pakistan tak pandai cari punca...
Laporan senyap macam tu je..
Hasil CCTV pun dari usaha keluarga Zainab,sebab tu balai polis kena serang.
Walaupun ada yang mati kena tembak,paling tidak...Dunia tahu apa yang berlaku.Paling tidak polis Pakistan baru ada akal!

Zainab di rogol kemudian di cekik kemudian mayat Zainab di campak dalam longgokkan sampah sarap.
Lelaki apa lah macam tu?
Betul2 kurang ajar,jahat mengalahkan setan!Tak terfikir kalau keluarga dia pula orang rogol dan campak macam tu je...

Teman kasihan kanak2 zaman sekarang,tak bebas!tak boleh main kejar2 kat dalam kebun,tak boleh main pondok2.Nasib kau orang lah anak2,kami dulu bebas bak burung terbang.lelaki dulu ada juga yang durjana,tapi..tahu saiz nak rogol.Kanak2 belum pernah ada kes,remaja juga tak pernah...
lelaki durjana dulu merogol hanya pempuan2 yang lebihkurang umo.
Bila fikir2 balik...lelak dulu tahu beza kanak2 dengan dewasa.Nampak sangat,lelaki zaman sekarang buta hati,buta mata...

Yang pasti...
Semuga polis dapat cari pelaku tu.Jatuhkan hukuman setimpal dengan perbuatan.
Semuga Zainab sejahtera di sana...
Semuga ibubapa Zainab tabah menghadapi dugaan berat ini.

Comments

Popular posts from this blog

JERAGAT

SUMBANG MAHRAM 2

KAHWIN LAGI