PELAKON LELAKI SAKIT..

TETIBA MELALUT TAK TENTU PASAL!

Sahabat kata u dah tengok video pelakon lelaki,entah apa kenamanya,lupa lah pulak..
Teman tunggu dia ingat nama pelakon tu,sampai ke sudah!teman tak dapat.
Balik rumah....goggle...
Pelakon lelaki buat tarian lucah!
Jeng jeng jeng.....
Keluar berderet artikel tentang lelaki buat lucah!
Keh keh keh...
Antaranya...Iqram Dinzly atau nama betul dia....Muhammad Iqram Dinzly Muhammad Saipuddin.
Umur 36thn...
Ehmmm dah tua,dah patut menikah!

Teman tonton video dia...memang sah!dia sakit.Sakit apa?
Sakit jiwa!
Mana ada orang siuman buat lagu tu?
Berjoget joget macam orang gila,melucah bagaiiii...macam orang gersang.
ish ish ish....Pelik lah tengok gelagat dia..

Teman teringat kawan teman merangkap suku sakat Iqram...
Wehh!kenapa sedara kau tu?
Dia jawap entah lah.....dia gila isim,lepas ayah dia meninggal,dia jadi kemurungan.Lepas tu mula melalut macam tu...tak kuasa nak ambil tau..
Teman kata dalam hati...kan betul?mesti ada hal,baru jadi macam tu...
Teman kata lagi kesian kan?
Kawan tu akui...betul,kesian mama dia,tak boleh buat apa dengan anak tu.

Semuga pelakon ni sembuh cepat,kesian....
Berlakon boleh lah...Cuma satu je yang teman nampak,pelakon ni seorang yang sangat2 panas baran.Sebab tu dia tak bertenang.Jiwa dia hangat 24jam!

Pesanan untuk semua..
Jangan ikut hati sangat,nanti mati berdiri....

Comments

Popular posts from this blog

JERAGAT

SUMBANG MAHRAM 2

APA HUKUM GUNA MINYAK PENGASIH PADA SUAMI?