KAWANKU PONDAN

TAK BOLEH KATA APA...LEBIHKURANG SAJAT JUGA!

Teman kenal dia lama dah....sejak sekolah menengah hingga sekarang.Walaupun dah tak berapa rapat,tapi boleh lah...
Kami saling hormat menghormati.Orangnya baik,peramah...
Cuma macam pondan2 yang lain,kelemahan dia satu je....kuat mencarut!
Dulu muda belia....boleh lah teman terima,dah tua2 gini...rasa2nya tak lagi.Teman dah malu2 alah bila dia mencarut bagai.
Biasa golongan ni,suka menarik perhatian.Kalau bercakap bab dalam seluar!kusss semangat!silap2 dengar,macam terapi seks gamaknya.

Baru2 ni,dia berkecimpung dalam MLM makanan atau sapuan untuk lelaki.Teman kurang pasti.
Katanya...yang pendek jadi panjang.Yang panjang jadi tebal.SubhanaALLAH!tak tertadah telinga ni nak dengar.
Kau tau tak?sekarang ramai anak muda sakit.Muda2 dah lemah tenaga bathin.
Teman buat bodoh2 gitu,mana kau tau?
Dia jawap dengan lantangnya..I tahu lah,I jual produk ni,ramai budak2 muda datang minta nasihat.
NAMPAK?
Budak2 muda ni bukan jumpa pakar sakit Tuan,tapi jumpa seorang pondan.
Kawan tu bukan sape2,bukan doktor tau semua sakit manusia.
Dia kata lagi U tau tak?budak umur 18thn pun ada jumpa I.Lepas tu I tanya....hey! dik..kau kena jaga kemaluan kau,jangan suka melancap selalu nanti kemaluan kau rosak tau!U fikir sendiri lah,budak macam tu dah tahu lemah syahwat,walhal...kahwin pun belum!
Kami gelak je bila dia kata macam tu...Bukan suka,tapi dah dia bercerita kite dengar je le..
Teman tanya bagus sangat ke produk ni?
Dia jawap Bagus!pengasas dia punya 'anu' 7inci!dah macam belalai gajah aku tengok.
OMG!7inci?biar betul!
Dia balas YA!aku pun terkejut tengok...dulu tak macam gitu,tapi sekarang...matilah makkk....
Teman saling berpandangan...nak gelak nak nangis pun tak tahu....
Kawan sebelah bisik....macam mana dia tau size orang tu?
Entahlah...diaorang ni sporting terlebih.

Teman tanya lagi Pengasas produk tu dah kahwin?
Dia jawap belum...
Teman tanya lagi kalau belum,macam mana kau tau bende alah dia yang panjang tu POWER sesangat?
kali ini dia alih topik....mungkin dia sendiri tak tau nak jawap.
Zahir nampak hebat.....tapi fungsi tak ada kepastian?Setakat jual ubat panjang tak sepadan badan tak guna juga.
Kali ini dia benar2 tak boleh jawap...
Teman bukan minat pun,cuma musykil...dengan minyak atau krim...urut2 boleh panjang boleh besar ikut apa yang kite suka.
Boleh ke?
Macam tipu kan?

Dia baik,tapi dek gedik dia....jujur kata teman tak mampu nak sama2 dok semeja.Teman dah tua,kalau cerita2 dalam kain,orang lain dengar!mesti mereka fikir teman dan rakan2 yang lain macam orang tua tak sedar diri.
Sebab tu...bila nak jumpa2 teman selalu tanya si polan ada?
Jika jawapannya tak ada...boleh lah teman susun jadual harian.Kalau ada..selalu kami jumpa kat tempat2 yang tak ramai orang.Teman bukan benci cuma..tulah...usia setua ini,buat kite terpaksa memilih kawan yang mampu bawa kepada kebaikan.Kalau setakat huhahuha....no hal.Cuma ada batasnya.

Bila lihat gelagat Sajat dan pondan2 yang lain..
Teman cuma nak nasihat...mereka sekarang kuat,cantik....sebab tu mereka besar kepala.Tunggulah esok dah tua....badan pun dah macam bapok Siam.Masa tu mereka akan tahu langit ni tinggi atau rendah.Masa tu mereka akan sedar....
Dunia ini hanya sementara,akhirat tempat kekal abadi.
Selalunya muda buat kite banyak dosa.Kite leka...lagi2 bila orang memuji.
Kite akan jadi lupa diri.
Begitu juga mereka.....
Bila mereka tua,mereka sendiri akan keliru,jalan mana nak di tuju.
Khunsa itu lain,kalau bukan khunsa?
Apa nak di jawap dengan TUHAN?
Begitulah ayat ayah dia satu masa dulu...
Pak Cik takut,ALLAH tanya nanti...Apa Pak Cik nak jawap?
Jadi....dari ayat si ayah,kite semua boleh faham.....Pondan tu hanya ikut2an.Jika benar2 ada 2 jenis kemaluan pada badannya,rujuk pakar untuk memilih yang mana satu.
Masalahnya.....tak pergi rujuk ke mana mana....Hanya ikut rasa hati nak jadi apa..
lelaki atau perempuan.
walhal............dia sendiri tau sebab.....itu badan mereka,itu kemaluan mereka...
Mereka pasti tahu!
Teman yakin itu.

Comments

Popular posts from this blog

JERAGAT

SUMBANG MAHRAM 2

APA HUKUM GUNA MINYAK PENGASIH PADA SUAMI?