BILA KAUM PEREMPUAN SEMAKIN BERANI...

PROMOSIKAN UBAT UNTUK KEJANTANAN LELAKI.

Teman terjumpa iklan besarkan anu lelaki.
Paling tak tahan,kawan teman seorang wanita berusia 49thn,tolong promosi ubat tu...
Paling tak tahan....ubat tu mampu besarkan,panjangkan,kembangkan dan segala macam lagi kebaikkannya.
Terkejut juga...
Bagi teman...tak sopan.
Sebagai wanita,iklan2 macam tu tak sesuai untuk kite promote..
Biarlah orang lelaki yang promosi hak mereka sendiri.
Kenapa tergamak hangpa promote untuk mereka?
Nampak gatal dan mentel je...

Sahabat kata kawan u ke?
DAMMMM!rasa macam kena ketuk kepala ni..Malunya...
Nak ngaku kawan pun malu...
Iklan2 macam ni,tak sesuai untuk wanita2 budiman.Tapi tak mustahil buat wanita2 tepi jalan.
Sahabat kata lagi...kenapa dia sanggup promotekan ubat tu?
DAMMMM!sekali lagi,kepala macam kena pelangkong!
Dalam hati...kenapalah kau sanggup buat macam tu?
Aduhai...tak mampu nak sangkal lagi...
Ternyata..dia memang kawan lama teman..Kawan satu sekolah sampai tingkatan 3,lepas tu teman tak jumpa lagi...
Sejak2 ada FB,ada reunioan....teman jumpa balik.Masa ni umo kami dah melewati 40-an.
Dalam usia sebegini tua,kite sebenarnya tak lagi manis tak lagi comel untuk buat iklan2 berunsur seks.
Tak manis dan nampak kurang iman...

Sahabat kata...kawan u tak fikir ke?
DAMMM!sekali lagi kepala teman bagai di luku.
Entahlah...saya pun tak tahu...
Kalau ikut akal,dia pasti tahu diri sendiri.Dia bukan anak2 remaja,dia bukan ibu2 muda...tapi dia dah di gelar nenek tua....
OMG!!!!

Comments

Popular posts from this blog

JERAGAT

SUMBANG MAHRAM 2

APA HUKUM GUNA MINYAK PENGASIH PADA SUAMI?