ANAK LELAKI PUTUS CINTA

TAK TAHU NAK MARAH ATAU NAK NANGIS..

Teman tahu anak bujang ada GF,bukan menyokong perbuatan dia,cuma kalau kite tegah sekalipun,belakang kite dia berkawan juga.
Cuma teman pesan...jangan nak macam2!jangan nak buat maksiat,jangan rosakkan anak dara orang.Kawan baik2....bukan kawan nak kahwin bagai.
2thn juga dia berkawan...
Semua aktiviti mereka teman tahu...sebab dia beritahu.

2thn berlalu...
Semalam dia beritahu dia dah tak kawan lagi dengan budak tu.
Teman terkejut,sebab teman pernah sekali dua makan semeja dengan budak tu.Baik dan cantik juga.
Alasan...anak teman tak ada masa depan.
FINE!
Anak teman baru 20thn,belajar pun tak habis lagi...
Nak masa depan gi mana?
Lagi 1 sem dia tamat diplomanya.Lagi 1 sem dia akan konvo dan boleh le bekerja.
Bila dia kata dia putus cinta.Teman suka...sebab tak payah le dia leka sangat dengan mak we bagai.Anak teman selalu kena hantar GF ke sana ke mari.Minyak kereta teman yang tanggung.Bila dah putus tak ada le dia jadi teksi untuk mak we tu lagi.
Kire okay lah kot....

Teman kata...jangan kecewa.lelaki putus cinta tu biasa...
Jangan nangis2,jangan sedih2...1 pergi...10 akan mari.Laaa ni perempuan lebih ramai dari lelaki.1 lelaki boleh dapat 4 perempuan.No problem...don't worry be happy.
Ayah dia kata...jangan pula minum racun,minum coke je...
Ayah dia kata...jangan nak nangis2,jangan nak rayu2,jangan nak gaduh2...
Take easy...
Begitu mudah kata2 ibubapa....buat anak yang kecewa.
Yang pasti...
Teman kata...ibu tak mahu lagi dengar,tengok muka budak perempuan tu lagi.TITIK

Itu kata2 termaktub dari teman buatnya...
Teman ibu,teman rasa marah bila anak teman kena tipu.
Ingat anak teman cikai sangat?ingat anak teman tak ada maruah?
Setakat muka perempuan macam tu...
Petik jari je....10 bersusun depan mata...
Kan Abahnya?...

Comments

Popular posts from this blog

JERAGAT

MINYAK TURUN NAIK

PERSIAPAN SEKOLAH