BILA LELAKI CURANG...

PEREMPUAN SANGGUP POTONG APA SAJA..

Banyak video terkini,perempuan menganas potong kemaluan suami dek curang.teman baru je menonton,youtube dari Thailand.
Seorang lelaki menahan kesakitan bila kemaluan dia di potong sampai putus!
Termenung sat tadi...
Macam gitu sekali?
OMG!tegarnya kau wahai isteri...
Kalau marah sekali pun....jangan lah potong kemaluan suami tu...
Kesian...nak kencing macam mana?Mahu bawa plastik ke hulu kehilir...
ish,ish,ish....

Sahabat kata u pandai cakap le,u tak kena!
Okay...teman setuju,berat mata memandang,berat lagi bahu memikulnya.
Dek cemburu,sakit hati..kite boleh buat apa sahaja.
Tulah hakikatnya,lelaki jangan main2,ini bukan amaran tapi kenyataan.Perempuan berani lakukan apa sahaja.

Teman tak setuju sebab......tak sanggup tengok darah.
Sahabat kata kite tak kena,kalau kena batang hidung.Bukan tengok darah,minum pun kite sanggup!
OMG!begitu sekali ke?
Loratnya...

Teman tak setuju sebab....ustaz selalu kata suami anak2 hanyalah hiasan dunia yang melekakan.
Teman guna pakai nasihat tu...
Bila berlaku sesuatu yang kite tak jangka...
Jalan terbaik...tenang dan waras.
kalau marah sekali pun,maki hamun le...asalkan tak memotong bagai.
Kena fikir kesan akan datang pada suami dan kehidupannya.

Teman selalu kata...kalau suami nak kahwin atau ada mak we baru...bertenanglah...
Rujuk kes pada peguam2 yang handal..
Listkan apa yang kite nak tuntut.Jangan terlepas 1 sen pun.
Ambil khidmat nasihat dari peguam2 yang mampu kasi kite menang besar!
sahabat kata kalau ada duit,kalau ada gigi dengan lidah je...Apa pun tak boleh.
Betul juga.kalau ada duit.kalau tak ada...pakai nampak,redha je le...
Kos guaman bukan kecik anak kan?

Apa yang teman nak kata...
Banyak cara kite boleh kite buat bila suami curang.
Keputusan paling tepat...
Blah dari dia...
Suami macam ni tak boleh pakai sesen pun!
Biarlah dia dengan pilihan hatinya...jangan sedih2,jangan potong memotong...
Silap haribulan kite ke dalam,suami bersenang lenang dengan bini baru....

Siapa rugi?
Kite juga....





Comments

Popular posts from this blog

JERAGAT

MINYAK TURUN NAIK

PERSIAPAN SEKOLAH