ISU NAJIB ALI KUTUK NAJIB RAZAK

SEMUA RAKYAT MALAYSIA RASA TERHINA?SEMUA?
BIAR BETUL?

 “Najib slams… for threatening Malaysia progress” dan perkataan yang tertinggal itu adalah `fake news‘.

Bermula dari sini,Najib bersama rakan2 dalam rancangan  OK CHOPE mula memperkatakan perihal Najib Perdana Menteri Malaysia yang sememangnya kite sendiri sebagai rakyat Malaysia sgt2 mengetahui apa yang di maksudkan oleh mereka.
Rasa di hina?
Bagi teman...tak tercuit langsung!teman bukan Najib,teman bukan PM,teman bukan individu yang makan duit derma 2.6B tu.
Kenapa kite mesti melenting?
Najib Ali atau sesiapa pun akan berbicara macam tu sebab.....cerita2 PM kite dah keluar satu dunia.
Orang Afrika pun dah tahu!
Tak boleh di sorok2kan lagi...

Isu2 tentang Najib,bukan Najib Ali je yang cakap2 pasal dia...
Kite pun sama kan?Hari2 kite dok kata pasal dia...
Masalahnya....
kenapa le orang keliling sibuk mempertahankan dia...
Patutnya diam je,ikut perangai PM kite tu...sebarang isu,tiada maklum balas dari dia...
isu2 terhangat akan terbiar tak berjawap sampailah....ada tukang karut penganti dia.

Kenapa semua orang nak melatah,nak kecuh2....
Ayahanda Kulup,Ali Tinju....mungkin tak lama lagi Bomoh Malaysia akan bertempik marahkan Najib Ali.
Prong prang prong prang!
Siti Kassim juga yang untung,dah macam kenyataan hina islam...tiada yang pertahankan.
ALLAH bergetarlah,itulah inilah....tiada pula Ali Tinju mengamuk.
Tang kutuk PM....subhanaALLAH!beriye iye  berjuang konon2 rasa sangat2 terhina.Walhal...tak jadi kudis pun.
Untuk PM yang tersayang...jangan leka,diaorang ni semua pengampu 200%.Semua ada muslihat,jangan percaya sangat dengan manusia2 durjana ni.Mereka semua ada kepentingan yang akan buat anda terbeban kelak.

Teman tak suka,Najib Ali olok2kan PM kite.Jujur teman nak kata....Teman tak suka tapi taklah sampai marah sangat.
Bagi teman....dunia tanpa sempadan.Semua orang saling kutuk mengutuk.Trump yang baru ganti Obama pun kena kutuk.Bukan sikit tapi banyakkkk!
Tak ada pula....orang Amerika sana dok haramkan kite semua dari maiii negara depa.
Tak ada pula orang luar sana datang dok serang kite sebab kite kutuk PM diaorang.
Segelintir kite sangat sensitif,pantang kutuk Najib Razak!melenting bak kere nampak hutan terbakar.
Terjerit2 terlolong lolong....
Kadang2 teman terfikir....
Dunia dah makin sampai penghujungnya...entah bila kiamat,teman pun tak tahu...
Tapi...teman suka kalau kiamat,supaya orang2 yang jadi pengampu ni tak sempat taubat.Biar dia masuk neraka sebab biarkan PM kite bermaharaja lela.
Biarkan PM kite membuli tak bertegur.
Biarkan PM kite buat apa sahaja,tak membantah asalkan perut diaorang kenyang sendat dan padat.

Sahabat tanya u tak rasa terhina ke?
Teman jawap sumpah tak!yang patut malu bukan i tapi Najib Malaysia dan keluarga2nya sahaja.

kepada Najib Ali....
Saya tak sokong anda,tapi.....apa yang anda katakan tu....kami rakyat Malaysia nak ucapkan TQVM.
Mungkin lepas ni Najib baru ada akal!
Manalah tahu kan....?
ALLAH atur semua ni....

Comments

Popular posts from this blog

JERAGAT

MINYAK TURUN NAIK

PERSIAPAN SEKOLAH