LINE CLEAR DI ARAH TUTUP SEBAB KOTOR YANG AMAT SANGAT

MEMANG PATUT PUN....

Suami teman selalu ajak makan kat Line Clear Ipoh.Sejak menetap di utara hampir 11thn,tak sekali pun teman piiii sana.
Tapi suami teman suka tahap tak boleh tahan2 seleranya.
Selalu dia kata...saya hantar kamu kat Jusco Kinta,saya piii makan sat kat Line Clear.
Teman setuju asalkan teman tak di bawa pergi.
Kenapa?
Teman tak selera pada pekerjanya,makanannya,minumannya...semua tu tak berjaya mencuri hati.
Pada teman...dari makan mamak ,lebih baik teman makan roti Gardenia 80sen tu.

Kalaulah terlepas,adalah sekali dua...tu pun nak layan suami makan je...
Tapi tekak bagai di sekat.Tak boleh masuk juga...
Pujuk2 pun masih tak boleh terima kecuali maggi rebus air panas.

Pelik juga...restoran terkenal tak serik2.Rasanya tahun lepas dah kantoi sekali,tahun ni lagi...
Masih ada yang sanggup pii lagi...
OMG...kepada peminat nasi kandaq..agak2 le ..
Dah jelas2 kotor masih nak pi makan lagi ke?
Pelik lagi..ada NAJIS manusia,ada bangkai tikus...ada aneka lagi kekotoran...masih kah anda sudi piii sana?
Kalau masih jawapannya...
Tak dapat le kami menolongnya...
Perut anda kami nak buat macam mana lagi?
Suka hati!

Comments

Popular posts from this blog

JERAGAT

MINYAK TURUN NAIK

PERSIAPAN SEKOLAH