MENURUT KAJIAN MANUSIA MODEN..

WANITA KAT MALAYSIA PALING RAMAI YANG CURANG
YA KE?

Teman tak berani nak komen,sebab bukan teman yang mengkaji.Entah siapa hamba ALLAH tu pun teman tak peduli,yang menjadi persoalannya....
YA KE?Wanita Malaysia paling ramai yang curang?

Menurut kajian tu lagi....Hanya wanita Malaysia paling ramai,tak pula disebut lelaki
Walhal....dari pandangan mata kasar,lelaki pun sama naik kot?
Kalau tak ada lelaki curang,tak mungkin wanita boleh berbuat demikian.
Tangan tepuk sebelah tak mungkin bunyi pap,pa,pap....kan?

Kawan dari selatan buka cerita,bukan lah nak mengumpat,tapi sekadar buat renungan je..
Kawan persekolahan teman berendut.Dua2 dah ada anak2 besar panjang,tapi masih teringin nak berendut macam orang muda.
Teman tak caya sebab.....masing2 dah tua.
Manaa mungkin ada perasaan nak buat gila macam tu.Tambah2 lagi....kehidupan mereka harmoni,tak nampak cacat celanya.
Ya ke?kenapa macam tu?malunya kat anak2.Kite nak buat sesuatu kena fikir jauh,Keluarga paling mustahak untuk di ambil kira.
Sahabat kata..aku setuju.Biarlah...asalkan bukan kite..

Teman setuju,kajian mengatakan macam tu..
Sebab teman jumpa ramai macam tu!dah jadi trend terkini.
Wanita berkahwin main kayu 3.Dah jadi normal dan tak memeranjatkan.
KENAPA?
Tak tahu hukum...
Terlalu terbuka,sehingga berani main kayu 3 di belakang suami.
Islam dah ada undang2...begitu tinggi harga diri seorang isteri.Tapi dek...tak faham..langgar je hukum hakam.
Dosa pahala lain kire...Hukum belakang cerita..
Yang penting!
Kekasih gelap pasti di temui.



Comments

Popular posts from this blog

JERAGAT

MINYAK TURUN NAIK

PERSIAPAN SEKOLAH