KEMALUAN KANAK2 TERPUTUS KETIKA BERSUNAT

SESUATU YANG TAK DI SANGKA 2

Tak pernah dengar,rasanya ini kes pertama kot?Umo teman dah hampir ke angka 5,tak pernah terjadi kes macam ni.Kelakar pun ada...
Macam mana pulak boleh terpotong?Walhal....bukannya banyak sangat yang hendak di potongnya.
Bila baca berita tu tak tefikir apa2,mungkin hujung je ke...mungkin sikit je.....
TAPI.......
Apa yang terjadi,bukan sikit tapi..SEMUA!tinggal buah zakar je..


Teruk sungguh kecuaian ni,bukan sikit terkesan kat kanak2 tu.
Kecacatan kekal sampai ke tua.
Boleh gantung diri dek malu kekurangan diri.
GILA betul tok mudim yang buat onar ni...
Cuba dia punya kena potong sampai habis macam ni?

Teman ada 2 anak lelaki,Semua guna kaedah biasa.
Bius,potong....tak ada laser2 bagai!
Selamat dan tak cacat sampai ke tua.

Masalahnya?
Macam mana boleh hilang habis kemaluan tu?
laser bukan ke kat atas je?
Teman tengok masa anak teman berkhatan.Doktor bius setiap penjuru.Bila dah kebas,doktor tarik lebihan kulit kat permukaan dan gunting.Bila dah habis doktor jahit untuk sempurnakan rupa kemaluan tu.
Kalau tak jahit bergigi gigilah pulak!
Seminggu dah baik walaupun tak sepenuhnya.
Tak payah le moden2 sangat.Tak payah nak ringkas sangat.Guna je cara lama.......
Tok mudim sedia berkhidmat.
Sediakan batang pisang.....
Selamat dan kekal hingga akhir hayat.
Laaa ni.......?
Siapa nak di salahkan?

Teman pun tak tahu......

Comments

Popular posts from this blog

JERAGAT

PERSIAPAN SEKOLAH

MINYAK TURUN NAIK