SIBUK SEPANJANG MASA..

GARA2 DECOUPAGE

Teman benar2 kesuntukan masa,banyak kerja yang menghalang teman dari bersuka ria.Celik mata hingga tutup mata..Berdecoupage sepanjang masa
Anak2 kata..ibu ni,asyik berdeco je..
Suka tak suka...teman kena teruskan juga.Kepercayaan kawan2 amat teman hargai dan teman cuba puaskan hati.
Harap kerjatangan ini menawan hati semua.

FB teman tak sempat,membaca jauh sekali,nak menulis pun...mata tak izinkan walaupun sebaris ayat.Semua jadi berantakan.
Kadang2 kucing2 mengeaw minta makan.Walhal sebelum ini,kucing tak sempat mengeaw,makanan sentiasa ada.Mereka boleh makan ikut suka.

Aaliya kata..ibu jangan lah load kat FB,nanti orang ramai suka.
Teman jawap...itu promosi paling murah.
Tapi...barang yang ibu nak lukis tak ada,macam mana ibu nak lukis?
Teman jawap..ada!ibu pasti ada!
Katanya tak kala lihat teman mencari barangan yang nak di deco dari satu kedai kekedai yang lain.

Teman tak jual mahal2,cukup sekadar lepas duit pewarna.
Satu keler..teman kena keluarkan duit sebanyak 27.Belum lagi kaler asas,gam dan kaler latar.Kadang2 terfikir...bila lah nak kaya kalau macam ni?mengadap seharian...baru dapat berapa sen je...
HUH!
Demi minat....hanya ALLAH sahaja yang tahu.

Kepada kawan2 yang menempah deco dari teman..
TQVM,jangan serik2,teman cuba yang terbaik.
Harap ada menyukainya.



Comments

Popular posts from this blog

JERAGAT

PERSIAPAN SEKOLAH

MINYAK TURUN NAIK