AKSI KAK MAWAR UNDANG KECAMAN

APA KEBENDE LAH KAN?



Kawan Fb tag nama teman kat video ni..
Terkejut kau!
Beriya mengenjut!
Macam TUT je....kalau nak iklan produk sekalipun,jangan lah melampau.Geli tengok!

Teman pelik lah...
Kat Malaysia banyak sangat produk2 seks macam ni...Kasi ketat kasi panjang bagai!
Jujurlah teman nak komen...
GELI,MUAL Dan MENJIJIKKAN.

Hidup kite bukan untuk seks je,banyak perkara yang lebih penting untuk kite kejar.Mati tak tahu bila...
Sebab tu jangan leka dengan dunia.

Teman tak dengar,sebab takut suami bangun dar tidur,teman tengok je...
Jujur nak komen...
MELAMPAU!Iklan tak ada akhlak!kotor dan menjijikkan.

Teman dah kahwin hampir 24thn,belum sekali suami teman atau teman makan produk2 begini.Bukan tak suka makan ubat tapi..tak percaya.
Mungkin benar...produk2 ni bagus.Tapi..teman tetap tak berminat.
Lagi2 bila produk tu iklannya begini!

Orang kata...dia mak nyah.Lelaki sejati tukar jadi wanita.
Ooo patut le....gelagatnya begini.Melampau lampau dan tak malu..
Sahabat kata....ada orang beli ke?
Teman jawap ada,dalam 30juta penduduk,sejuta mesti minat nak cuba.sejuta mesti berkeinginan tinggi.Tak semua macam kite....
Tak suka mencuba.

Apa2 pun....
Teman harap,janganlah melampau lampau buat aksi tu...
Terlalu LUCAH!

Pembetulan....
Baru dapat maklumat tersahih!
Kak Mawar @  Sri Wani Choo Abdullah (kes suami ragu status jantinanya) orang yang sama.Suami memfailkan permohonan faraq selepas ragu2 jantina Kak Mawar @ Sri Wani.
keputusan berpihak pada Sri Wani bila pengesahan di buat oleh ibu saudaranya.
Dalam ic turut tertera jantina Sri Wani @ Kak Mawar adalah perempuan.
Lepas ni kau orang jangan nak kata yang bukan2 pasal Kak Mawar ya...DOSA!

Cuma harap jangan lah buat iklan macam ni lagi.
Malu...
Malu separuh dari iman.

Comments

Popular posts from this blog

JERAGAT

MINYAK TURUN NAIK

PERSIAPAN SEKOLAH