KISAH ENO PARINAH

YANG MENAKUTKAN DAN MENYAYAT HATI



Lambat komen,banyak keje..
Sejak berjinak dengan Decoupage,banyak masa dah dicurinya.
Teman dan tak sempat nak menulis,nak membaca,apatah lagi nak mengomen bab2 politik.
Dalam waktu2 terdekat ni,teman tak ambil pusing soal negara.Lantak depa lah,nak merompak ke,nak mengikis ke...teman tak peduli,yang pasti...apa pun mereka buat,merekalah yang akan menanggungnya.
Teman tak kisah!

Beberapa hari yang lalu,baca kisah ini.Dalam hati...teruknya perangai budak2 lelaki 3 ekor tu.
Islam pada nama,tapi jahat mengalahkan Iblis!
Teman kata kat anak bujang..ada baca kisah budak perempuan kena rodok dengan cangkul?
Dia jawap ada..terukkan ibu?
Teman jawap..janganlah buat kan anak orang,kesian ibubapa dia...
Dia kata tahu,tak kan le nak buat macam tu.
Teman kata..yalah..jangan ikut hati,kalau ada orang tak suka,cari orang lain.Jangan sibuk kejar yang seorang tu.
Dia jawap..tau...

Eno di bunuh kejam oleh 3 lelaki...
Rahmat 16thn
Arip 24thn
Iman Harpiadi 24thn.
Ketiga2nya ternyata ISLAM.Seorang muda dan 2 orang dah tua.
Bayangkan?
Macam manalah akal mereka boleh kesitu,Merogol,menyula,mengasari seorang perempuan.
Jelaslah lelaki zaman sekarang bukan macam dulu,tak menjadi pelindung,tapi ibarat musuh dalam selimut,gunting dalam lipatan.
Tak boleh di harap untuk jaga kite kaum perempuan yang lemah ini.
Teringat anak2...
Pesan macam2 kat mereka,jangan layan orang kalau tak suka,mulut diam kalau tak suka,jangan kutuk2 orang..Orang sekarang jahat!tak macam dulu...

Punca kejadian...
Di hina ,cinta di tolak dan pelawaan seks tak di layan.
Ini sahaja punca kejadian,tapi kesannya sangat mendalam.

Melalui sms,pertemuan berlaku atas kerelaan Eno.Mereka merancang untuk bersama.
Teh,nanti malam ada acara gak?
Balas Eno,emang kenapa kalo gak ada acara?
Teman lelaki menjawap,Kalo enggak ada acara,kite ketemuan
Balas Eno Di mana?
Teman lelaki membalas,dikamar mu saja.
Eno balas emang enggak takut nanti ketahuan sama teman mess yang lain.
Teman lelako menjawap Yeah itu mah gampang,nanti aja di pikirinnya.

Keputusan tak lama,setelah sepakat,mereka bertemu tengah malam di bilik Eno sendiri.Rancang licik agar kedatangan teman lelaki tak dapat di hidu kawan2.
Rancangan berjalan lancar,selepas semua penghuni tidur,teman  lelaki menyelinap masuk ke bilik Eno.

Eno membantu 100%,dengan membiarkan pagar tak berkunci,dan bilik tidurnya juga tak berkunci.
Kamu masuk aje,semua telah ku buka....
NAMPAK?
Teman tak nak salahkan Eno atau pembunuh.Yang teman salahkan ialah.......kekurangan ilmu.Salahkan ibubapa..
Salahkan pemerintah.
Kenapa?
Jika ibubapa beri didikan yang baik,pasti Eno dan pembunuh tau batas pergaulan.Pasti pembunuhan tak berlaku jika Eno tak memberi ruang yang besar pada lelaki tu.

Sampai dibilik tidur Eno yang hanya berseluar pendek dan berbaju seksi.
NAMPAK?
Sekali lagi...Eno sendiri mengundang masalah.
Jika benar dia dipaksa,pasti awal2 lagi pertemuan ini tak berlaku.

Mereka sempat berasmaradana,hingga lelaki terangsang.Dikala perlakuan tu hampir ke kemuncak,Eno menolaknya dengan alasan takut hamil.
NAMPAK?
Sekali lagi....kite boleh nilaikan siapa Eno dan siapa lelaki tu.

kegagalan untuk meneruskan aksi buat lelaki tu kecewa dan mula memasang rancangan lain.Sedang di merokok di tepi jalan,datang 2 lagi rakan dan pastinya di mengadu rasa sakit hati tu.
Kebetulan kedua2nya juga pernah rasa kecewa dengan Eno si gadis cantik ini.
Maka...
Ketiga2nya masuk semula dan berlakulah apa yang kite semua lihat,baca dan dengar.
Eno di rogol,di seksa sebelum mati dan paling teruk di rodok dengan batang cangkul dari kemaluan hingga ke paru2 dan hati.

Dahsyat!betul2 dahsyat anak remaja kite.
Tergamak buat anak orang macam tu sekali.Mereka tak ada keluarga ke?mereka tak ada adik kakak ke?
Bayangkan kalau keluarga mereka orang buat macam tu?
Boleh terima ke?
Teman pesan kat anak bujang...jangan buat tak baik kat anak2 orang,ingat,kau ada adik ada kakak...ada sedara mara perempuan.
Setakat ni jawapannya..tau ibu...
Teman biasa kata..kalau dah gatal sangat,kahwin,ibu tak kisah pun.Nanti lepas kahwin tahu le akibatnya.Seronok sangat ada bini.Seronok sangat ke ada suami?
Lepas kahwin suka tak suka lelaki kena cari kerja.Perempuan kena jaga rumah,masak,basuh,beranak.bla,bla,bla..
Macam nak lari rumah kau orang tau tak?

Kepada anak2 gadis ibu,jangan sesekali mengundang bala,ate bf sendiri.Selagi tak menikah,selagi tu jangan percaya.Jangan nak bawa masuk rumah..Bahaya..
Lelaki cinta dia boleh ubah2,hari ini I LOVE U...
Esok lusa I LOVE U kat orang lain pulak.
lelaki ni.....kalau suka kite,dia akan jaga kite baik2....
Tapi..kalau belum kahwin dan huru hara!
Elok le...cari lelaki lain.
Jangan konon,nak ubah perangai dia...
Emak bapak dia pun tak boleh ubah,lagi2 kite...
MANA MAUNYA!


Comments

Popular posts from this blog

JERAGAT

PERSIAPAN SEKOLAH

MISTIK