KONGRES RAKYAT

27HB MARCH 2016

Sahabat tanya...tak pergi?
Teman hanya jawap...apa tu?Tak ikutilah...sibuk sangat awal2 tahun ni.
Sahabat berkata lagi....hai!tak kan dah berhenti dari berjuang?
Teman hanya sengeh....
Bukan macam tu....awal2 tahun,nasib tak menyebelahi saya...
Kematian,kesakitan,kerasukan,kegawatan....semua datang serentak.

Sahabat senyum je...
Sebenarnya dia faham,hanya sekadar menguji teman.
Teman tetap sama,cuma masa tak mengizinkan...
Orang kuat dah tak ada,isterinya pula dalam edah...pendek kata,tak cukup kaki!

Teman faham tujuan perhimpunan tu...
Bagi teman....biarlah Tun lakukan apa yang dia rasa perlu.Najib tu pilihan dia...
Najib tu buahati Tun..
Elok2....Anwar jadi TPM,dia pecat angkara liwat meliwat.Lepas Anwar....Ahmad Badawi,alasan tidur sepanjang hari,tukar pula kepada Najib.Pada Tun....inilah pilihan paling tepat.
Tapi akhirnya...kite tahu....
Najib satu pencaturan paling silap.

Pada teman....Tun tak perlu aktif lagi...
Cukuplah kegemilangan yang Tun pernah buat.Biarlah Najib menentukan hala tuju negara.Jika ke laut,maka kami juga akan lemas dalam laut.
Adat hidup di dunia...
Yang ada POWER,akan tentukan semua...
Kami rakyat biasa...hanya sekadar melukut di tepi gantang je..
Tak mampu tentukan semua...melainkan...PRU akan datang.

Apa2 pun.....
Jangan sampai menang sorak kampung tergadai!udah le ye...



Comments

Popular posts from this blog

JERAGAT

PERSIAPAN SEKOLAH

MISTIK