KES LORI REMPUH 22 KERETA DI NIBONG TEBAL

OKAY  KE?



Terkejut teman..
Semalam otw dari Penang,lalu Nibong Tebal..
Tapi lalu kat highway je,baca kat signboard...NIBONG TEBAL.

Macam mimpi,ada pemandu macam ni,walau marah macam mana sekalipun!tak kan le sampai langgar laju macam tu,bayangkan kalau ada manusia dalam kereta2 tu?
Tak ke aniaya orang?
Tak terfikir dek akal,ada manusia sanggup buat macam tu.

Sahabat kata...ada masalah jiwa kot?
Teman angguk,mungkin...kalau normal tak akan buat macam ni.
Sahabat kata...kadang2 kite marah juga bila orang parking tak betul,paling marah sebut bodoh je le..
Tak le sampai laju je langgar kereta orang.Siapa nak ganti tu?
Teman jawap...insurance dia le kan?Video ni bukti kukuh.Peninglah tokey treler tu.Mahu bunuh diri!
Sahabat balas..tau tak pe..

Buat semua pemandu termasuk teman...
Pastikan tak letak kereta merata rata.
Jangan sakitkan hati pemandu lain,takut kena langgar laju macam ni!


Comments

Popular posts from this blog

JERAGAT

MINYAK TURUN NAIK

PERSIAPAN SEKOLAH