WANITA PERLU TIDUR YANG CUKUP

SUPAYA SEGAR BUGAR

Bab tidur teman setuju je.
Walhal...tidur tu sama macam MATI.
Opss!mati tak mahu tapi tidur sangat teman gemari.
Mata ni ngantuk je...
Sahabat kata...u ada kencing manis kot?
Dalam hati...entahlah,ada tak ada...sama je.Malas nak fikir.

Bila baca artikel ni,hati berbunga bunga,harap suami anak2 faham le hendaknya.Orang perempuan perlu tidur yang lebih panjang.
Apatah lagi perempuan yang menghampiri usia senja macam teman.


Sebenarnya...
Perempuan yang dah kahwin tak pernah dapat tidur lama.
Masa anak dara..YES!tidur ikut suka mata.
KAHWIN sahaja...
Semua tu dah tak ada lagi,kerja,kerja,kerja...
Selagi mata tak tutup selagi tu le kerja,kerja,kerja...
Dalam hati berkata kata juga...bila lah nak rehat.bila lah boleh dapat tidur lama lama?

Apatah lagi ada anak2 kecil..
Subhanallah!lagi dahsyat!silap2 tak tidur langsung!
Anak nangis nak susu,suami lagi...
HUH!
Bukan merungut,tapi itulah hakikat kehidupan seorang perempuan.

WANITA PERLU LEBIH TIDUR...
Tajuk yang hanya cantik kat atas kertas,sebenarnya...
keluarlah 1001 macam fakta.Ianya umpama menuang air di daun keladi.
Perempuan tetap masih tak boleh tidur lama lama.

Kami kena aktif,kalau orang kaya raya..
YES!mungkin mereka boleh gunapakai artikel ni,bagi orang2 yang tak punya...
Semua tu hanya kata2 dusta yang tak membawa apa2 makna..
Huhuhu..

Comments

Popular posts from this blog

JERAGAT

PERSIAPAN SEKOLAH

MINYAK TURUN NAIK