PAS DAN TALAK

APA PENDAPAT KAMU?

Sahabat tanya...kenapa tak ulas isu ni?
Teman jawap...saya tak berapa pandai nak ulas,pada saya....
biarlah mereka menyelesaikannya sendiri.Saya tak ikuti dari awal,sejak Tok Guru dah tak ada...
segalanya terserlah.
Masing2 ada pendapat sendiri dan pegangan sendiri.Jujur kata..saya tak ikuti dan tak minat nak tahu....
Sahabat kata...i pun sama,i pun tak ikuti lagi...
Tunggu je le PRU akan datang.semuanya berkemungkinan sekarang.

Apa pendirian u tentang PAS?
Teman jawap...selagi PAS tak songsang,mungkin saya tetap dengannya.Tengoklah nanti...

Tengoklah nanti tu membawa maksud kelonggaran prinsip.Itulah yang berlaku....
Teman dah tak tahu nak kemana....
Pada teman..
Semuanya dah kucar kacir.

Tu je...komen teman pasal isu terkini PAS.
Selebihnya...
Hanya ALLAH sahaja maha mengetahui.


Comments

Popular posts from this blog

JERAGAT

PERSIAPAN SEKOLAH

MINYAK TURUN NAIK