INGAT!JANGAN SKODENG SKIRT AHMOI YA...

NANTI KENA DOK KAT PENJARA.

Seorang lelaki cina bernama Koo kiat Boon,dipenjara selama 3 bulan gara2 skodeng skirt ahmoi dengan telefon bimbitnya.
Amboi....dalam cerdik ada bodohnya juga.
Lelaki berusia 24thn tu telah cuba menghilangkan bukti dengan  menelan sim card telefonnya selepas perbuatannya di sedari mangsa.

Masa dia leka skodeng ahmoi berusia 28thn,ada penumpang yang perasan dan bagitahu kat ahmoi tu.Masa tu Koo do lihat mencampak phonenya dan mengambil sim lalu menelannya.
Muahahaha!
lelaki lelaki....macam hal!
Seronok sekejap,dok dalam penjara 3 bulan.berbaloi ke?
Rasanya tak kan?malu dapat,susah dapat....
lain kali,jangan buat benda2 yang merepek.Tak pasal2 kena dok dalam walhal bukan buat salah apa pun!
Sebagai peringatan kepada anak teruna teman...
kalau dah miang sangat!kahwin!jangan dok merapu tak tentu hala.
Jangan malukan ibu anak oiiii...

Perbuatan tak bermoral ni dari sejak teman sekolah pun dah ada...
Dulu tak pakai telefon tapi pakai cermin.Mamat gatal tu akan letak cermin kat bawah kain budak perempuan.Mamat gatal akan letak tak kira skirt atau kain siapa,asalkan perempuan...JALAN!
Peliknya...
Mereka begitu ghairah nak tengok apa yang ada dalam kain perempuan.Dalam hati,fuhhh!betapa gelojohnya orang lelaki,orang perempuan rilek je,tak terfikir pun nak letak cermin nak tengok TUT orang lelaki.
Nampak tak permainannya?
Orang perempuan nafsu dia ada 9 tapi kat baju kat handbag kat gincu.
walaupun akal ada satu tapi...setidak tidaknya WARAS!
Orang lelaki nafsu ada satu...tapi tak terkawal!
Orang lelaki akal ada 9!tapi...macam ada satu je...
Huru hara!
Yang rogol anak ada..
Yang rogol nenek pun ada...
Yang rogol OKU pun ada!
Yang pasti...
orang lelaki,nafsu sendiri pun tak boleh jaga  maa...
bayangkan?
Dapat skodeng skirt ahmoi pun suka!
Cer tengok ni!apa yang anda akan dapat?hanya seluar dalam je....bukan nampak anu pun..






Popular posts from this blog

JERAGAT

SUMBANG MAHRAM 2

KAHWIN LAGI