GARA GARA TIDURI SUAMI ORANG!

WANITA DI BOGELKAN DI KHALAYAK RAMAI.


Kat Negeri China,pemandangan macam ni,di anggap biasa.
kalau ada perempuan yang di kerjakan oleh sekumpulan perempuan lain hingga bogel!tak siapa yang akan bantu.Nasib laa...berani buat berani tanggung.
Polis, orang ramai akan pura2 tak nampak je..
Bukan tak mahu membantu tapi...ambil pendekatan tak mahu campuri urusan orang lain.
Meranalah perempuan gedik yang berani tidur dengan suami orang tu.Di aibkan depan orang.
Bayangkan?
Sehelai benang pun tak ada!Eeee...malunya.

Kalau kat Malaysia,pemandangan macam ni,jarang2 berlaku.Orang perempuan yang tidur dengan suami orang terlalu ramai!sehingga tak terkawal.
Para isteri makan hati!
Jika ada yang berani,silap haribulan,kena TAJI balik oleh suami.
Itulah kan...dulu sayang sekarang benci.Bila dah benci,semua dah tak manis di pandang mata.Serba serbi tak kena.

Kalau kat Malaysia,benda2 macam ni pun ada.Teman pernah nampak,seorang perempuan bergaduh pasal lelaki.Akan tetapi mereka dengan mereka sahaja,belum pernah nampak kesepakatan macam ni.Tak ada kawan2 datang membantu untuk mengenyam kekasih hati suami.
Apa2 pun...malu tetap malu,Terjerit terlolong macam orang gila.Teman kesian campur malu campur geram.Kita hanya mampu melihat,nak dekati,silap2 kita kena terajang.

Kadang2 perkara2 macam ni tak kena batang hidung,kita akan kata...Apalah perempuan ni!buat malu kaum je.Gaduh kerana lelaki.Malu lah!
Tu kalau tak kena kat kita.
Cuba kena?
Kalau tak menyinsing le lengan baju tu,jangan katalah...
Kalau tak tinggi le suara tu,jangan panggil nama kita lah!
Yang pastinya...kita akan bertindak dengan kadar segera.
Mula2 kalau kita jumpa Mak We suami,kita akan tarik tangan dia,akan tarik rambut dia,kita akan tarik baju dia...dan macam2 lagi.Mulut gerenti bising,maki hamun jangan katalah!semua perkataan pasti keluar!
Tapi ingat...
Pastikan kita pakai seluar panjang,Kalau terkangkang terkiap,tak le malu sangat.
Pastikan rambut ikat kemas2,jangan sampai dia boleh tarik.
Pastikan pakai kasut bersesuaian.
Pastikan cukup tenaga,takut kita kena balik...
Pastikan kita cukup kuat untuk tinju mak we suami kita.
Pastikan emosi kita tak terbarai!
Pesanan ini ikhlas dari persatuan isteri2 teraniaya.

Kepada suami..
Agak2lah...
Kalau nak sangat menikah,buat elok2,jangan tipu2.
Selesaikan dengan isteri tua,baik2...
Penuhi tuntutan dan kos bagai!jangan le nak sedap tapi hati isteri tua menderita.
Bersikap JANTAN baru layak nak kahwin dua!
Tak gitu Mak Jemah?

Popular posts from this blog

JERAGAT

SUMBANG MAHRAM 2

THAQIF