DI TENGAH TENGAH BALA MENIMPA..

MASIH ADA YANG SUKA BERPOYA POYA...

Kita semua sibuk baca pasal banjir,pasal QZ8501..
Tup,tup,tup...ternampak cerita sensasi ni..
SEORANG ISTERI DI CEKUP DENGAN LELAKI KULIT HITAM OLEH SUAMI TERCINTA.

Itulah padahnya CINTA.
Kerana CINTA orang sanggup buat apa je.
Ate....DOSA dan NODA.

Malangnya suami tercinta yang berusia 50thn,dapat tahu isteri ada skandal lain.Pasti punah hatinya kan?
Teman pernah jumpa lelaki macam tu...
Isterinya lari ikut kekasih lama ke Kuala Lumpur.
Seminggu dia bersama kekasih hati tu...
Lari jauh hingga ke Genting Highland.tempat sejuk tu...
Muahahaha...
Tak berani nak tuduh sebab dosa...
Tapi...ikut hukum akal...kalau dah rindu dendam,cinta terpendam.Apalagi yang di fikirkan.
Suaminya kata...saya tak sanggup nak fikir,saya tak sanggup nak sebut.Tapi itulah yang ada kat otak kepala saya.Semua kawan2 saya panggil saya dayus,tapi saya sayang anak2 dan dia sekali.
Akhirnya....dalam kepayahan,dia terima juga isteri curang tu dan mungkin sekarang bahagia kot?
Teman pun dah lama tak dengar cerita mereka,dah tak mengikut perkembangan mereka.
Semuga mereka bahagia dan isteri tak ulang lagi kesilapan lalu.

Balik pada cerita kat atas,suami malang dah menghidu perbuatan isteri,lalu memasang perangkap untuk membuktikan anggapannya itu.Dengan alasan ada kerja di Johor,si suami keluar rumah.Isteri yang selalu buat dosa,dengan berani keluar lagi,memandu kereta menuju ke Kuala Lumpur dan mendaftar masuk di sebuah hotel mewah di sekitar Bukit Bintang.
Suami yang cerdik,memastikan nombor bilik dan segera ke balai polis berhampiran  membuat laporan,dengan ditemani polis berpakaian kemas,mereka menyerbu bilik tersebut.
SAH!isterinya ada bersama lelaki Negeria hitam legam.
Pakaian pun dah londeh,tak kan le..... borak2 je kot?
Tak tuduh!tapi...ikut laporan yang ada...hehehehe..
Nakal isteri zaman sekarang,tak puas dirumah,berani cari di luar.Kepada suami2 zaman sekarang,jangan ingat anda je berani makan luar,isteri pun turut sama!
Dosa belakang kira,yang penting.......nafsu harus di lampiaskan.


Bayangkan?
Betapa hancurnya hati suami..
Melihat gelagat isteri durjana yang menagih cinta lain.
Hancurkan hati?
Macam tu le kalau suami buat lagu tu!hancur hati isteri wehh!
peringatan buat semua,kalau dah bersuami atau beristeri,jangan sesekali curang.Hati sakit bagai di tusuk sembilu,kalau membunuh tu tak salah!pasti ramai mati bergelempangan di tembak oleh senapang gajah!

Ingatlah...jangan main2 dengan dosa,ianya akan menghantui jiwa walau di mana kita berada.Sekali kita melakukannya,beribu kali penyesalan yang menjelma di hati kita kelak.
lagi pun...
ALLAH kan ada..
ALLAH kan lihat gelagat kita...
ALLAH sentiasa ada untuk memantau kita...


Popular posts from this blog

JERAGAT

SUMBANG MAHRAM 2

APA HUKUM GUNA MINYAK PENGASIH PADA SUAMI?