PENANTIAN YANG MENYEKSA

CATATAN KE ENAM PULUH ENAM

*ASSALAMUALAIKUM PUAN...TERDENGAR SUARA WANITA DI HUJUNG TALIAN
*WAALAIKUMUSALAM JAWAPKU
*SAYA PANGGIL DARI TH MENGENAI UMRAH BULAN 12 NI KATANYA
*YA..ADA APA TY..(SAYA SEMEMANGNYA MUDAH INGAT)TANYA AKU BERDEBAR
*PUAN DI KEHENDAKI UNTUK MEMASUKKAN DEPOSIT DAN SEMUA DOKUMEN YANG SAYA KEHENDAKI TEMPOHARI KATANYA LAGI
*SAYA DAH BERI PADA TH KAWASAN SAYA BERSAMA SEMUA DOKUMEN TU DAN FORM UTK DEBIT WANG DARI ACC KATAKU LAGI
*OOOO...TAPI PUAN,SAYA PERLU INGATKAN PUAN....JIKALAU VISA TIDAK DI KELUARKAN KAMI AKAN PULANG SEMUA WANG PUAN TANPA SEBARANG BAYARAN DAN  BERHARAP AGAR PIHAK PUAN DAPAT MEMBERI TARIKH BARU UNTUK UMRAH TAHUN HADAPAN,TARIKH AKAK TELAH TY TETAPKAN PADA 10HB DISEMBER YA? KATANYA
ALAMAK!....TAK DAPAT KE?ADUH!HATI DAH MELONJAK2 NAK PERGI ADA PULA HALANGAN
*OK TY...KALAU TAK DAPAT MUNGKIN TAK DE REZEKI,AKAK TAK AKAN MENDESAK KERANA ALLAH BELUM NAK TERIMA AKAK....KATAKU SEDIH
*BUKAN GITU KAK,DAH HAMPIR 6THN VISA UMRAH UNTUK DISEMBER TIDAK DI KELUARKAN.MOHON KAT ALLAH AGAR DAPAT KELULUSAN KALI INI..TERANGNYA PANJANG..
*INSYAALLAH TY...KATAKU
*APA2 HAL NANTI TY CALL AKAK BALIK YA KATANYA SEBELUM KAMI MENUTUP TALIAN
OK...LEMAH SUARAKU...

SEBENARNYA HARI2 AKU TUNGGU PANGGILAN DARI NORHAYATI JAAFAR NI...HARI2!TANPA JEMU....
TETAPI..JIKA TIDAK DAPAT MUNGKIN AKU KENA INGAT JANJIKU UNTUK BERSAMA ANAK2 JUGA...PADA AWALNYA AKU NAK PERGI DENGAN SEMUA ANAK2KU.BILA TERDENGAR DESAS DESUS UMRAH AKAN DIHENTIKAN SELAMA 2THN BUAT AKU KELAM KABUT!AKU TERFIKIR ...2THN?LAMA TU...AKU TAKUT AKU TAK SEMPAT NAK LIHAT KAABAH,AKU TAKUT AKU TAK SEMPAT ZIARAH MAKAN NABI WALHAL.....AKU NAK LIHAT SEMUANYA DENGAN MATA KEPALA AKU SENDIRI.LAGI SATU....AKU TAKUT EMAK YANG TAK SEMPAT UNTUK LIHAT SEMUANYA BUAT KALI TERAKHIR.........YA ALLAH,PANJANGKAN USIA EMAK AGAR AKU DAPAT MEMBAWANYA SEPERTI YANG AKU TELAH IMPIKAN.EMAK....KITA SAYANG EMAK....
YA ALLAH...PERMUDAHKAN URUSANKU,JIKA AKU TAK BERPELUANG PERGI DISEMBER INI,AKU AKAN PERGI JUGA BERSAMA2 ANAK2 PADA KESEMPATAN YANG LAIN.PERMUDAHKAN YA ALLAH,PERMUDAHKAN........



Popular posts from this blog

JERAGAT

PERSIAPAN SEKOLAH

MISTIK