AURAT

CATATAN KE ENAM PULUH TIGA



Rasulullah s.a.w. bersabda, maksudnya: "Sesungguhnya termasuk ahli neraka iaitu perempuan-perempuan berpakaian tetapi telanjang (dedah aurat) yang condong kepada maksiat dan menarik orang lain untuk berbuat maksiat. Mereka ini tidak akan masuk syurga dan tidak akan mencium baunya." (Hadith riwayat Muslim.)



Aduh!berdegup jantung kaum adam,apabila melihat punggung jenis ini.Kita yang pempuan pun terkedu!apatah lagi sang jantan!


Weleweiii!
tanya sama pokok
apa sebab goyang
nanti jawap pokok
****** dah goyang!
siottt je!sengaja pakai G-String!lepas tu sengaja juga pakai seluar kaler putih,jarang pulak tu!kemudian sengaja pulak tonggeng2 macam ni.....hallo!!!....apa motif?


                                                         terlalu ketat hingga alur pun nampak


Kah!kah!kah!....tak pakai seluar kecek le...ni pemandangan belakang,bagaimanakah rupanya apabila kita dapat lihat bahagian hadapan?pening?suka atau dada kencang!


Penyanyi ni...tak payah nak kata le..entah apa2 le...kalau ya pun nak nampak pelik!dok le kat planet lain!sakit kepala fikir gelagat dia..


tak baik mengata orang,tapi...kalau dah gini rupanya...tak kan le nak tengok je tanpa komen!Mulut aku ni gatal yang amat sangat!inilah yang di namakan ukur baju bukan di badan sendiri tapi...ukur kat tiang elekrik!

Popular posts from this blog

JERAGAT

PERSIAPAN SEKOLAH

MINYAK TURUN NAIK