TIKUS BINATANG PEROSAK!

DAN PEMBAWA MAUT

Buekkkkkk!!!!gelinya bila sebut tikus,nampak tikus atau pasti terjerit terlolong bila terserempak TIKUS!makhluk perosak yang sangat menjijikkan...boleh menbawa maut wpun kecik je...
Siang tadi..terbaca artikel di Banjarmasin...tikus masuk kat dalam kemaluan seorang wanita yang sedang tido!ceh,ceh,ceh....macam tu?macam tak masuk akal pun ya...ngarut pun ya...kesimpulannya...kita kena jaga kebersihan rumah,jangan sampai tikus tido bersama2 kita....hehehe
Patut le...mak aku ada pesan...kemas tempat tido,jangan biarkan berkepam,takut ada ular,tikus atau segala binatang buas!Sampai sekarang pesanan itu aku turunkan pada anak2..jangan jadi orang yang pengotor!tak rugi jika kita berkemas sikit tapi...selamat.
Di india...seorang bayi yang baru 12 hari lahir ke bumi,di makan tikus tanpa di sedari oleh petugas!lagi satu kejadian pelik bin ajaib..mcm mana le...org keliling blh tak perasan?
Kisah tikus ni dari dulu laaaa ni...tak habis2!hari2 ada aje cerita tikus yang kita baca atau dengar...



Kesimpulannya...
Jangan bela tikus,jangan biakkan tikus atau jangan bersekongkol dengan TIKUS!
Lihat muka tikus,hati aku dah berdebar debar...
eeeeeeeeee..

Popular posts from this blog

JERAGAT

PERSIAPAN SEKOLAH

MISTIK