DUKUN TERLAMPAU

YANG HANYA MENGENYANGKAN NAFSUNYA SAHAJA



Inilah pak dukun terlampau itu...selalunya benda2 pelik ni..banyak terjadi di luar Malaysia.Tapi...hari ini kita di kejutkan dgn berbagai2 kes melampau!
Salah satu dari kes melampau itu ialah...apabila ada Pak dukun yang kuat sex telah memperdaya kaum wanita yang terdesak nak anak!
Ada nikah bathin ke?setahu aku nikah mutaah dan nikah yang selalu kita lihat tu je....selain dari itu,rasanya tak de kot?
Bagaimana le kaum wanita boleh terpedaya dengan undang2 nikah mcm ni...tak ke pelik?dah ada suami...tapi...blh ikut kata Pak Dukun durjana ini...atau...22 dah syok kot?
Tapi...bila lihat wajah Pak dukun ni...kira boleh tahan hensem juga...patut le...pempuan cair dgn dia...silaphb...sanggup tambah jadi 200 hari weiiii!!!!
Islam itu indah,semua orang ada peranan dalam hidupnya.Jika tiada di kurniakan anak....bersyukur le...anda boleh tidur lena,boleh buat amal ibadat tanpa gangguan...hanya orang2 terpilih je dapat anugerah mcm ni...kenapa mesti sampai jumpa bomoh segala...Selain drp dapat dosa anda juga bakal dapat bala!!!

Popular posts from this blog

JERAGAT

PERSIAPAN SEKOLAH

MISTIK