GELAGAT ANAK2

PENGLIPUR LARA DI KALA SUNYI

Macam mana lah tak marah.....celik mata je gaduh,gaduh dan gaduh!!!
Macam anjing dengan kucing lagaknya.


Antara dialog yang aku ingat masa ni.....saya tak bodoh sangat tau!tup2...anak dara dah dok kat atas nak 'kejekan' sang abang.Dasar anak lelaki,mana tau takut!yang dia tau hanyalah menyakat dari pagi sampai  le tido..


Walaupun...gaduh2 siang malam,bila tido....tangan tetap bertaut!tu yang mahal!hahaha
Bila seorang tiada,seorang akan bertanya sentiasa..bila Alif nak balik?saya tak de kawanlah....Dalam hatiku,tau pun fungsi kawan ya...kalau ada gaduh je....dah tinggal seorang pi lah main Ipad,Ipod tu....kalau tak de pasangan,tak di cuit gajet2 tu...tapi...bila abang sampai je rumah!gajet2 tu dah ada dlm genggaman!bayangkan!betapa dengkinya mereka?

Episod selanjutnya pastinya berakhir dengan....Muka si minah menjadi begini!..WAAAAA!!!!
Kadang2 mereka boleh menjadi kawan tetapi....hanya bertahan untuk seketika je...selepas tu.........




RENTAP LAGI.....untuk mempertahankan HAK!


Inilah gelagat mereka yang sentiasa menguji kesabaran,menguji ketahanan mental dan menguji betapa tebalnya iman aku,jika takkkkk....pasti!Mujur dia tak di dedahkan dengan talian NUR..
Ya ALLAH ya TUHANKU...jadikanlah anak2 ini manusia yang beriman,berakal dan berjaya di dunia dan akhirat.amin...


(*Gambar hanya hiasan,antara mangsa dera yang membawa kematian.Sampainya hati manusia yang sanggup buat begini pada budak sekecil ini.Celakalah kamu wahai manusia!Sepatutnya...balasannya ialah...dera balik,rogol balik,liwat balik dan buat balik segala apa yang dia pernah buat pada si kecil ni...grrrrr)
Al fatihah untuk si kecil,tak mengapa sayang...ALLAH pelihara kamu,biarlah ibu kamu terus dengan aktiviti hidupnya.Dia beruntung memiliki kamu,tapi...kamu rugi beribukannya.Dunia berjaya memisahkan kalian..ALLAH memberi  ibumu ruang utk bercanda terus dgn BF sudannya itu tanpa kamu melihat kemungkarannya itu.Tapi...hati,perasaan ibumu akan terus derita dgn kesilapannya itu sehingga akhir hayatnya...

Popular posts from this blog

JERAGAT

PERSIAPAN SEKOLAH

MISTIK