PONDAN KAH ITU?

ATAU BAPOK KAH ITU?


Aku ada seorang kawan,aku sayang kawan aku tu.Dia mungkin antara insan yang hilang identiti diri.Namanya? biarlah rahsia...
Maafkan aku,aku tak de niat nak malukan ko cuma inilah luahan aku untuk ko,aku sayang ko mcm kawan2 yang lain cuma aku sedih bila ko makin berubah sekarang ni.Kalau 27thn yang lalu,ko seorang lelaki,tapi kini,ko berubah menjadi perempuan dgn sekelip mata je!
Bertambah lagi bila aku tau ko dah kahwin,mana ada akta kat Malaysia ni lelaki kawin lelaki.Bertambah lagi sedih bila aku dapat tau,ko menikah dengan suami cikgu kita sendiri.Kesian cikgu tu dah tua2 bermadukan seorang Pondan!sang suami pun satu hal,dah tua2 pun masih tak ingat dosa pahala.Sepatutnya dia jadi orang tua berakal,didik ko,ni tidak!dia ayaknya ko siang malam kehulu kehilir,sedih aku tau!tapi aku geram lelaki yang kau kata suami kau tu!
ish,ish,ish...keparat punya jantan!Ada bini ditinggal2kan,rupa2nya nafsunya songsang!malu lah kat anak2 weiiii!!


Contoh terkini...                                      
Natasha,pondan yang jadi rebutan di Perlis.Huru hara!jadinya...Berebut sakan!
Mungkin cinta lelaki dengan lelaki ada umphh kot?
hehehe..

Ko dah jauh,ko dah terlepas dari landasan kehidupan sebenarnya.Kami tak boleh kata apa2 kerana ko lebih pandai berhujah!
Pernah dulu2,ayah ko jumpa aku untuk minta nasihatkan ko,masih tergiang di telinga ini,bila ayah ko kata...
APA YANG AKAN PAK CIK JAWAP DENGAN TUHAN,PAK CIK TAKUT,PAK CIK TAKUT!PAK CIK SALAH SEBAB BIARKAN DIA HANYUT.
Itulah antara ayat yang masih aku ingati.Ibubapa ko orang baik2,kakak ko,abang ko..semua orang baik2 tapi..kenapa ko tak cuba melawan naluri songsang yang ada tu?Abang ko yang seorang pun pun lembut macam ko,tapi...aku dengar dah ada anak hasil perkahwinannya bersama seorang wanita.Chef Wan pun lembut juga!tapi ada anak 2!pendek kata,kat luar sana!ada ramai lelaki berpewatakan perempuan.
Aku pun pernah kena ngurat dengan pondan!
Dalam hati,mak aiii dua dua jantina dia selera!geli hati betul!
Tapi aku tak layan,sebab aku tahu,masalah sebesar gunung akan dok atas kepala aku.Itu sebab aku anggap dia gurau je.

Sebenarnya ko juga lelaki,aku ingat lagi,dulu2 ko pergi sembahyang dengan kawan2 lelaki yang lain.Memang le mereka ejek2 ko,tapi tu kan...adat kanak2 sihat.Ko sepatutnya cuba lawan!..
Tapi...sekarang ni,ko dah terlambat,ko dah buat operasi buang dan tukar!ko dah jadi wanita pada zahir tapi pada hakikatnya ko tetap lelaki.Jikalau ko mati,ko tetap di mandikan dikapankan atau di uruskan oleh kaum adam juga.Tidak mungkin ko berubah kecuali ko sertakan surat dari majlis Fatwa!
Macam Arwah Yasmin Ahmad,dia mati dalam keadaan dia wanita,dia khunsa!kau?
Aku bukan.....pernah kau kata begitu.
Jadi?apa daya kami wahai sahabat,kubur kita lain2.Kita lah yang bertanggungjawap pada diri sendiri.

Aku ni tak berapa pandai hukum hakam ni tapi..itulah yang aku pernah dengar.Di Malaysia,tiada undang2 yang membenarkan lelaki menikahi lelaki dan sebaliknya.Kalau mati,orang2 lelaki yang kena mandi dan kapankan.Orang macam kau,nak naik haji pun susah!dah ada undang2 yang melarang kau ke sana sehingga kau kembali kepada diri kau sendiri.

Aku nak suruh ko pusing balik pun dah tak boleh,sebab ko dah potong habis!kalau ada lagi,mungkin kita boleh asuh ko kembali kepada asalnya.Tapi nasi dah jadi bubur,aku sentiasa mendoakan yang terbaik buatmu.
Semuga ko akan sedar dan terima diri itu seadanya....



Popular posts from this blog

JERAGAT

MINYAK TURUN NAIK

PERSIAPAN SEKOLAH