KAD PALING SEMPOIIII

SO SWEET!

Masa bangun tido tadi...aku nampak ada sekeping kad yang ada bentuk LOVE merah,aku tak terfikir apa2 pun dan tak menyentuhnya pun dek sibuk nak buat itu ini.


Masa nak mandikan si kecil tu....
Ibu..saya buatkan ibu kad paling istimewa..katanya
Oh ya ke,..mana kad tu?ibu nak lihat
Inilah dia...sambil mengambil kad yang di maksudkan
Terima kasih ya...ibu suka sgt2..sambil memeluknya


Saya lukis ibu,ayah,saya dan alif!
Mana lagi 3 orang?
TAK PAYAH!katanya sambil berlari...hehehe
ok...sekarang bangun! gi sekolah!jeritku sambil tangan rancak melipat gebor(sebutan orang Muo)untuk di letakkan di dalam gobok!
Lepas mandi,guna kain sal utk lap badan tau...perintah ku...(kain sal samaertinya dengan tuala ya)
Biasa le...kalau bbdk dok dalam bilik air,sampai matahari terbenam pun tak sudah!
Lepas semuanya beres,barulah aku keluar untuk menghantar mereka ke Sekolah Agama Balqis.


Mereka berdua nilah teman aku,walaupun nakal dan sering membuat aku lelah!tapi...aku gembira..cuma kadang2 gelagat mereka boleh buat aku jadi HANTU!


Popular posts from this blog

JERAGAT

PERSIAPAN SEKOLAH

MISTIK