WANITA TERHANGAT!

BUKAN SEBARANG HANGAT WEHH!


Wanita muda yang baru 23thn ni telah mengaku buat sex dengan 100 lelaki!kah!kah!kah!...kuat sex betul kan?Umur masih muda tapi...pasangan dah jejak 100 orang!pelacur kot?Dan kini dia sedang mengandungkan anak yang dia sendiri tak tau dari benih mana satu..
Ganas betul!sejak umur berapa agaknya dia mula main cinta?Jika aku dulu2...umur 23thn baru nak kena minang tapi...dara tetap ada weiii!...tak tau apa2 pun...nak kahwin baru belajar sikit2 ttg sex!tupun utk persediaan di malam hari...takut terjerit terlolong lak!

Tapi...minah ni....mmg kencang sehhh!100 orang tu bukan calang2 orang boleh buat kecuali pelacur je...kalau orang normal..satu je...nak jejak 2 pun dah rasa tak patut!
Tapi...si minah ni boleh di panggil minah rojak yang pelahap!semua lelaki dia layan...mesti rendah moral dia ni kan?
Jangan cakap macam tu!tak baik......pesan Kak Yah.
Baik kak Yah,saya janji tak buat lagi...
Hehehe..

Kepada semua...jangan ikut le jejak langkah minah ni,buruk laku!muka je cantik tapi...bawah dia dah mcm mangkok ayun yang sudah wajib di buang!Bayangkan...100 orang dah kongsi mangkok yang sama,kalau kena lelaki bersih oklah...kalau kena lelaki berkudis,berpanau atau ada penyakit kelamin!habis le.....

Kepada empunya badan.
Pii le sunat,mungkin tak sunat buat nafsi berahi anda banyak sekali!
pii le puasa selama 3 hari..
Saya bukan muslim lah!mana boleh saya  berpuasa?tanyanya lagi
Ok...kalau kamu islam,pasti kamu tahu mengapa saya kata begitu.Esok,jumpa Ustazah dan tanya!
Tanyalah apa juga,kerana Cikgu tu di tugaskan untuk anda.


Popular posts from this blog

JERAGAT

PERSIAPAN SEKOLAH

MINYAK TURUN NAIK