PSY!YES!

DENGAN TARIAN KUDANYA



Apa lah yang istimewanya tarian ni atau nyanyian ini...biasa je...kita ni taksub betul dgn hasil tangan org lain yang terbukti tak membawa faedah pun...Melayu semakin leka...semakin hanyut dgn hiburan...alahai...anak2 omak...bangun sayang...jangan terus hanyut dgn hiburan duniawi ni...esok lusa kalau mati,apa yang kita nak jawap bila malaikat tanya kita...Jangan di layan gangnam2 ni semua...tak membantu pun...
Hanya tarian lucah yang kita dapat dr gangnam2 ni semua...Oh ya....terjumpa artikel ini.....soal jawap ttg Gangnam,rata2 alim ulamak akan tentang le kan...kecuali orang yang mmg minat hiburan dunia ni.

Dulu2..aku pun suka hiburan juga cuma tak le sampai ke tahaf Taksub!sekadar hiburan je oklah...kalau dah menjadi minat,itu penyakit namanya.Yang pasti...kita blh berhibur tapi...jangan ikut sangat le..ikut kesesuaian..
Aku suka muzik hingga le sekarang,di bandingkan TV aku rasa..radio tetap pilihan utama.Radio sebatu pun aku masih blh dengar tapi...TV aku kena duduk diam sampai habis citer!Buang masa betul!Jikalau nak suruh aku tekun menonton,bawa aku ke panggung kerana di situ aku tak boleh buat apa2!boringggg....
Muzik yang melalaikan dan berlebihan adalah petanda dunia akhir zaman...di mana hiburan sudah menjadi raja di mata dan di hati...


Subhanallah...mohon anak2 ibu tidak tergolong dalam ketegori ini...amin

Popular posts from this blog

JERAGAT

MINYAK TURUN NAIK

PERSIAPAN SEKOLAH