AH SIONG DAN ANJINGNYA

NORMAL BAGI MEREKA,TIDAK BAGI KITA..

Ini bukan anjing Ah Siong..tapi...muka anjing ni dgn anjing Ah Siong,lbh kurang je....

                                         

Jiran aku ada bela 2 ekor anjing!bencinya......busuk dan bising!bab bising tu ...oklah juga..tapi....bab busuk! rasa nak santau je anjing2 tu...
Aroma bau busuknya buat kita macam nak muntah je!Ah Siong Ah Siong....fahamilah masalah kami bang oiiii....

Rasa macam nak komplen je...cuma tak mahu ada masalah di lain hari dgn beliau,almaklum le....aku ni dok tgh2 bangsa dak Ah Siong ni....Kalau citer ngan orang....mereka pakat gelak je...grrrrr
Awat hang dok kat Kg Cina tu mak andeh oiii....rasakan!banyak2 kawasan melayu,situ juga hang nak dok......apa lagi....terima le...

Kadang2 terfikir juga,bila le rakyat Malaysia nak maju...nak jaga apa binatang pun...kebersihan atau hak jiran kena di ambil kira juga..Kalau jaga kucing,bermodal le...jangan harap jiran faham,silaphb kucing2 tu tetiba hilang je...
Bab bising,anjing2 tu ada waktu juga..tak de le dia sentiasa memekak je...paling dahsyat bila pukul 2@3 pagi...anjing2 tak reti bahasa tu main pinggan zinknya tu....krang,krung,krang,krung....aduhai..kalau sakit gigi,dah blh cabut sendiri!ngilu semacam!
Tapi....Ah Siong tak faham,sebab dia selalu tak de kat rumah,dia klr bekerja menjual makanan ayam!

Ah Siong.....please help me...can u kill this dog?or u put inside your house?thank you....
Mustahil Ah Siong buat kerja gila tu dan aku akan terus mengharap agar Ah Siong di beri hidayah atau kami terpaksa pindah!...
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Popular posts from this blog

JERAGAT

PERSIAPAN SEKOLAH

MINYAK TURUN NAIK