PEROGOL BAWAH UMUR

APTB!

Kes rogol dah mcm citer kartun je sekrg ni,hari2 ada aje org yang merogol dan di rogol..
Agaknya,org zaman sekrg dah tak de undang2 ke?Zaman aku dulu...bila rogol mesti orang pempuan yang dah dewasa,tapi...sekarang ni...bbdk kecek pun kene rogol!Kalau tak orang lain yg merogol,orang dalam rumah sendiri...dahsyat betul manusia zaman serba moden ni...nak melampias nafsu tak kira tempat!

Yang pelik bin ajaibnya...bila bapa rogol anak atau bapa cabul anak...lebih kurang le tu...dah mcm feel syaitan!Anak sendiri tu.....kalau anak orang lain mungkin lain le sikit..ini..anak sendiri!yang ko sendiri buat yang ko sendiri jaga yang ko sendiri tanam tembuninya...sanggup ko rogol!Bapa mcm ni layaknya..tembak je guna peluru penabur!biar bersepai otak kat kepala tu...


Rogol budak 12thn!

                                                               
                                                       Rogol budak 13thn

Gambar kat atas ni pula,perogol bawah umur...seorang 12thn dan seorang 13thn!Selera nak yang dara sunti je...orang mcm ni...mmg dasar buaya tembaga,buaya bebal!tak terfikir ke..bbdk pempuan tu tgh belajar..12thn dan 13thn tu...apa lah yang mereka tau...mungkin atas didikkan mamat 2 ekor ni yang buat bbdk tu rela kot?

Lagi satu,hukuman yang mereka dapat tak setimpal langsung!melampau sungguh undang2 kat Malaysia ni...alasan2 yang di beri bakal melahirkan perogol profesional!Ringan dan tak memberi keinsafan langsung.Bab ini...aku sokong HUDUD!.Lagi cepat undang2 islam tu di laksanakan lagi banyak faedah kita dapat.Apa2 kepincangan masyarakat kini..pulanglah kepada agama wahai pemerintah...

Agak2 anak siapa le deme ni...buat malu 7 keturunan!Diorg ni tak de  adik kakak ke?tak terfikir ke ALLAH balas dunia kini..Bayangkan jikalau ahli klrga ko org yg kene?agaknya,masa ni ko baru sedar...
Yang pempuan tu pun satu hal,kecek2 dah bernafsu!

Kepada anak2 ibu,tolong lah....ibu dah bagi ilmu dunia akhirat,tolong lah....jangan buat benda2 karut macam ni...lelaki ni mmg tak blh percaya,kalau 10 dia cakap,nak percaya 1 pun kena tapis berpuluh2 kali..Seandainya dah tak sabo nak jadi isteri,nak jadi ibu....beritahu je...ibu akan uruskan tanpa syarat..asalkan ko org semua selamat dan hidup di berkati..


Popular posts from this blog

JERAGAT

PERSIAPAN SEKOLAH

MINYAK TURUN NAIK