PESTA MUDA MUDI

WAJAR DI ADAKAN KAH?

Kat cina ni ada mcm2 acara!salah satu darinya ialah....Pesta air!


Kalau dah namanya pesta!mestilah suka2 kan?mana ada orang nangis2 masa pergi pesta2 mcm ni.....kalau ada pun..yang tak dapat pergi!mungkin mak tak bagi atau mak bagi last warning!Ko jangan pergi!kalau ko pergi juga...mak campak kain baju klr tingkap!Yes!setiap mak mmg terbaik!


Tapi...kalau dah bercampur lelaki pempuan...blm hbs pesta kita dah tau penyudahnya....Lelaki ni...kita semua sedia maklum lah kan...nafsu tinggi!pantang nampak pempuan pasti terangsang!belum nampak anggota badan yang lain, baru nampak kulit pun darah dah naik tinggi!
Cuba tengok gambar kat atas ni....apa akan berlaku selepas ini?jeng,jeng,jeng...


Habis tercabut baju minah tu....hehehe....lelaki2...mcm ungka dapat pisang!atau monyet dapat bunga lagi...habis di kupasnya satu2 sampai bogel!Orang lelaki mmg payah di bawa berunding bila dalam keadaan gini....mereka blh kongsi ramai2 membogelkan orang!


Mujur ada abang2 polis tu....walaupun 2x5 tapi...setidak2nya dapat juga lepas dari gerombolan manusia durjana tu....Kakak oiiii...lain kali...tak payah le nak pergi2 kat pesta mcm tu..saja nak cari nahas!nasib baik tak di rogolnya beramai2....awas!peringatan untuk semua,jika mahu mencuba juga kepesta sebegini rupa,pakailah baju yang susah sikit nak dibuka...yang keras2 atau yang tebal2 sikit.....jangan le pakai baju yang nipis mcm kulit bawang tu....iman lelaki2 tu pun lbh kurang nipis baju kakak je...

Popular posts from this blog

JERAGAT

MINYAK TURUN NAIK

PERSIAPAN SEKOLAH